Cum să utilizați postul, fără risc, pentru pierderea de grăsime

Pierderea de grăsime bradley martin. Cum se folosește postul în siguranță pentru pierderea grăsimilor

Cu toate acestea, pentru majoritatea oamenilor, refuzul de a mânca chiar și pentru o zi provoacă, dacă nu groază, pierderea de grăsime bradley martin vigilență. BY a întrebat medicii dacă este posibil să vă îmbunătățiți sănătatea dacă refuzați să mâncați din când în când pentru o zi. Acesta este, în primul rând, excesul de greutate, unul dintre factorii bolilor cardiovasculare. În al doilea rând, este riscul de a dezvolta gastrită și alte tulburări ale tractului gastro-intestinal.

În al treilea rând, aceasta este o scădere a imunității și a performanței. La urma urmei, excesul de alimente otrăvește organismul: reziduurile nedigerate provoacă tulburări ale microflorei în intestine și se dezvoltă procese de descompunere. Acest lucru slăbește imunitatea generală, face o persoană letargică și apatică.

Se dezvoltă o poftă irezistibilă. Cum să faci față?

pierderea de grăsime bradley martin pierderea în greutate în tuberculoza pulmonară

Negarea a ceea ce a provocat-o. Abstinența periodică accentuează semnificativ senzațiile gustative și pierderea de grăsime bradley martin. Anatoly Bliznyuk vede beneficiile postului pe termen scurt nu numai pentru tractul digestiv: - Acesta este un fel de scuturare a corpului: nu a primit porțiunile obișnuite de alimente, se confruntă cu stres pe termen scurt, ceea ce obligă sistemele de apărare pierderea de grăsime bradley martin se mobilizeze, iar celulele și enzimele să se activeze.

În timpul postului, metabolismul crește, corpul este eliberat de toxine, o persoană devine mai veselă și mai proaspătă, iar funcțiile mentale se îmbunătățesc.

Odată cu postul uscat refuzul nu numai din alimente, ci și din apăcorpul scapă rapid de kilogramele în plus. Dacă repezi cu regularitate, poți să te conturezi, explică gastroenterologul.

Principiul Pareto pentru pierderea de grăsime Așadar, încercați să pierdeți grăsime și să vă îmbunătățiți compoziția corporală. Cu toate acestea, se pare că lucrurile sunt mai complicate decât ați crezut inițial că ar fi. Ei bine, mai ales pentru că căutarea dvs.

Însuși dr. Bliznyuk a intrat în grevă foamei în fiecare săptămână timp de 15 ani. Specialistul susține că, datorită refuzului obișnuit de 24 de ore de la alimente, a reușit să îmbunătățească digestia, să scape de disconfort în stomac, a avut senzații de gust exacerbate și, de asemenea, menține vigoarea și claritatea gândirii.

Cu ajutorul unui post zilnic, medicul, potrivit lui, a învins chiar cu succes răceala comună. În plus, un mod de acasă, cu activitate intelectuală și fizică limitată. O zi și jumătate noapte-zi-noapte de o astfel de abstinență - și un nas curgător și temperatura a trecut fără urmă. Mecanismul de recuperare este următorul. Digestia alimentelor necesită costuri energetice considerabile. În timpul postului, toate forțele corpului sunt direcționate spre combaterea infecției.

  1. Cum se folosește postul în siguranță pentru pierderea grăsimilor Postul este folosit în diferite părți ale lumii în diferite scopuri culturale, spirituale sau alte scopuri legate de sănătate.
  2. Cum poate adolescentul meu să piardă în greutate
  3. Atunci când postul este folosit pentru a pierde în greutate, se face într-un mod intermitent.
  4. Studenții stanford pierderea în greutate

Nu este o coincidență că mulți oameni își pierd pofta de mâncare cu o răceală. Aceasta este o reacție normală de autoreglare a corpului nostru înțelept, care încearcă să economisească energie pentru a face față rapid microorganismului patogen care a provocat boala.

Post intermitent și culturism

Intestinul subțire este responsabil pentru imunitatea umorală, adică pentru producerea de anticorpi. Suprasolicitarea cu alimente provoacă o supraîncărcare a sistemului imunitar, care este atacat de un microorganism patogen. Aplicații pentru pierderea în greutate capacitatea sa de a produce anticorpi împotriva virusurilor dăunătoare, bacteriilor, ciupercilor scade.

Pierderea de grăsime bradley martin urmare, răcelile și afecțiunile intestinale durează mai mult.

pierderea de grăsime bradley martin pierdere în greutate mare z

Și dacă intestinul subțire este descărcat, sistemul imunitar se concentrează pe combaterea infecției, iar recuperarea este mai rapidă.

Contraindicații pentru postul zilnic: epuizare, febră, boli purulent-inflamatorii, diabet zaharat; insuficiență cardiacă sau renală severă, ulcer sau gastrită erozivă; leucemie, anemie, hemofilie; boli oncologice de etape, tulburări mentale în care o persoană nu este capabilă să-și controleze comportamentul.

De asemenea, nu este de dorit să se abțină complet de la alimente și persoanele în vârstă au capacități compensatorii slabe ; gravidă și alăptare. Înainte de a începe să practicați postul timp de 24 de ore, vă recomandăm să consultați un medic sau un gastroenterolog. A doua opinie a unui gastroenterolog: stomacul abește un vid Profesor asociat al Departamentului de Medicină Internă nr.

Acidul clorhidric din stomac este produs în jurul ceasului și este neutralizat numai de alimentele venite din exterior.

pierderea de grăsime bradley martin pierde greutatea henderson nv

Dacă alimentele nu sunt furnizate, acidul neclamat începe să deterioreze mucoasa. Dacă practicați în mod regulat postul, se pot dezvolta boli inflamatorii ale mucoasei - gastrită, eroziune.

Kapralov consideră că mese pe zi sunt cele mai corecte pentru tractul digestiv. O persoană care supraviețuiește constant, care dorește să descarce tractul digestiv, recomandă în loc să postească să mănânce alimente ușor digerabile și cu putine calorii.

Postul de o zi, potrivit lui Nikolai Kapralov, poate fi benefic numai pentru pancreatită - inflamația pancreasului. Dar aceasta nu mai este o măsură preventivă, ci o măsură curativă, subliniază medicul.

În opinia sa, postul nu poate fi considerat o metodă de promovare a sănătății.

Expert de opinie

Obstetrician-ginecolog: Mi-e teamă de hormoni la femei Profesor la Departamentul de Obstetrică și Ginecologie din BelMAPO, obstetrician-ginecolog Olga Peresada este categoric împotriva femeilor, în special a femeilor tinere, care practică postul de orice durată. Pentru refacerea ciclului a fost nevoie de șase luni sau mai mult. Dacă restricția alimentelor poate provoca astfel de consecințe, atunci este dificil să se afirme că slimming spray tan melbourne zi de post complet va trece fără urmă pentru funcția de reproducere feminină, consideră Olga Peresada.

pierderea de grăsime bradley martin pastile de slabit eficiente chisinau

Terapeut cu 60 de ani de experiență: Postul este mai mult o ideologie Profesorul catedrei de terapie policlinică a Universității Medicale de Stat din Belarus, un terapeut cu aproape 60 de ani de experiență Mikhail Zyuzenkov a atras atenția asupra faptului că susținătorii postului, inclusiv postul de scurtă durată, sunt adesea oameni cu o schimbare de spirit filozofică, credincioși. Pentru o persoană religioasă, 40 de zile din cel mai strict post trec cu ușurință și fără niciun rău sănătății, iar pentru un pacient ateu, o jumătate de zi fără mâncare poate fi un test.

Profesorul consideră că într-un timp atât de scurt ca 24 de ore, nimic periculos în organismul unei persoane sănătoase nu se poate întâmpla fără mâncare. În același timp, profesorul nu le-a recomandat niciodată pacienților să refuze complet injectarea b12 pentru pierderea în greutate. Și orice medic, atunci când oferă recomandări, trebuie să țină cont de mentalitatea celor care apelează la el.

În plus, mă ocup mai ales cu cei care suferă de boli cronice grave, iar pentru ei, refuzul de a mânca are riscuri. Fiziolog: Este foarte dificil să prezici reacția unei anumite persoane la foame Membru corespondent al Academiei Naționale de Științe, om de știință în domeniul fiziologiei și patologiei, profesorul Frantisek Wismont susține că astăzi nu poate exista o poziție medicală fără echivoc cu privire la efectul înfometării asupra organismului.

Potrivit savantului, în sine, un refuz complet de a mânca contravine într-adevăr fiziologiei umane, deoarece acesta este un stres grav pentru organism. Producția sporită de hormoni de stres se activează și, în astfel de condiții, imunitatea scade. De obicei, un corp sănătos se adaptează. Dar dacă o persoană are defecțiuni în orice sistem: digestiv, endocrin, cardiovascular etc.

Cine dintre noi se poate lăuda cu o sănătate perfectă? Mai mult, mulți nici nu bănuiesc despre erorile lor în corp Frantisek Wismont nu respinge opinia că în timpul postului intestinele pot fi curățate și imunitatea crescută: - Da, intestinele noastre sunt depozite uriașe pierderea de grăsime bradley martin toxine: până la 1,5 kg din ele apar în timpul zilei. Și logic, dacă încetați să-l încărcați pierderea de grăsime bradley martin mâncare, nefiind ocupat să absoarbă mâncare, el va începe să scape de ele.

În schimb, sub stresul pe care îl experimentează organismul în timpul postului, pereții intestinali devin mai permeabili, datorită cărora toxinele intră rapid în fluxul sanguin și prin fluxul sanguin în ficat.

Dacă funcția de detoxifiere a ficatului este în regulă, le va neutraliza în siguranță și vor exista mai puține toxine în organism.

Și dacă există o problemă cu funcția, va fi o lovitură puternică pentru organ. În opinia profesorului Wismont, nu este mai puțin dificil să prezice modul în care corpul unei anumite persoane va reacționa la stresul cauzat de refuzul de a mânca: - Stresul, după cum știți, are mai mult decât un efect dăunător.

De asemenea, se mobilizează, aduce corpul într-o stare de pregătire pentru luptă. De exemplu, sistemul de apărare anti-toxine este activat. Și dacă înfometați, crescând treptat durata și frecvența refuzului din alimente, atunci acest sistem poate fi antrenat, efectul pentru organism va fi benefic. Cu toate acestea, la o persoană al cărei nivel de stres psihoemotional este deja ridicat, stresul suplimentar cauzat de post poate deveni ultima paie care va provoca dezvoltarea oricărei patologii Profesorul rezumă: cineva poate beneficia de foame pe termen scurt, dar acest lucru poate fi determinat numai după o analiză cuprinzătoare a stării de sănătate a unei anumite persoane.

Recomanda masiv această metodă pentru promovarea sănătății, refuzurile Frantisek Wismont. Fara gluma. Și ar trebui să vă ajute să pierdeți în greutate, să câștigați masa musculară, să îmbunătățiți performanțele mentale, să încetiniți îmbătrânirea și să preveniți bolile.?

Sună cumva greșit și chiar prost. Și foarte incomod. Și pentru mulți sportivi, și nu numai, a devenit un stil de viață. Ce s-a întâmplat? Postul intermitent este într-adevăr mai bun pentru creșterea mușchilor și arderea grăsimilor decât o dietă tradițională??

De fapt, rațiunea sa științifică a contribuit la promovarea înțelegerii noastre comune a metabolismului uman și a spulberat multe mituri legate de nutriție.

Cu toate acestea, postul pierderea de grăsime bradley martin este opțional. Acesta nu este un "secret" pentru a pierde rapid grăsimea din burtă sau pentru a "reconstrui corpul" și, probabil, nu va crește nivelul de testosteron și vă va menține tânăr pentru totdeauna. Însă te poate ajuta să pierzi grăsimea mai repede, să menții o compoziție ideală a corpului și poate fi benefic pentru sănătatea ta.

Ce este postul intermitent Numele explică pe deplin esența procesului. Aceasta este o dietă în care muriți de foame nu mâncați nimic pentru o perioadă lungă de timp într-un anumit program. De exemplu, foarte popularul sistem nutrițional Leangains prescrie postul timp de 16 ore pe zi și mâncarea pentru restul de 8 ore.

Un altul Dieta Războinicului prevede intervale de 20 de ore, fără mâncare, cu o fereastră de 4 ore pentru consumul alimentelor și există una care se bazează pe alternanța zilelor de nutriție normală și o lipsă completă de alimente.

ASKING FIT GIRLS \

Postul înseamnă o lipsă completă de mâncare pentru o perioadă lungă de timp, dar acesta nu este singurul punct. Ce se posteste Când mâncăm, alimentele se descompun în diferite molecule care sunt necesare de celulele corpului nostru și aceste molecule sunt eliberate în sânge.

Insulina este de asemenea secretată, iar sarcina sa este de a furniza nutrienți diferitelor celule ale corpului nostru. Majoritatea oamenilor încep să mănânce în jurul orei 8 și termină în jurul oreicu o pauză de câteva ore între mese. Adică mănâncă intermitent timp de 13 ore și apoi nu mănâncă nimic timp de 11 ore. În același timp, o parte din acest timp este petrecut într-o stare cu adevărat foame din punct de vedere tehnic, foamea nu începe până când ultima masă a fost procesată.

Postul intermitent rupe acest lucru, permițându-vă să-ți crești semnificativ orele de foame. Dar de ce?

Un Cuvânt de Atenție În lumea culturismului, este foarte frecvent să auziți oameni sfătuind că pentru a obține rezultate optime ar trebui să mâncați o masă mică la fiecare două ore, deoarece acest lucru vă crește metabolismul, îmbunătățește absorbția proteinelor și vă hrănește mușchii. Cu toate acestea, acest lucru nu este neapărat cazul. Dietele intermitente de tip post pot aduce de fapt unele beneficii culturistilor în ceea ce privește comoditatea, controlul caloriilor și împărțirea nutrienților. Frecvența mesei Ideea că trebuie să mănânci la fiecare câteva ore pentru a te slăbi și a-ți construi mușchii provine din conceptul TEF sau Efectul termic al alimentelor. TEF se referă la cantitatea de calorii pe care corpul tău o arde atunci când mănânci o masă.

Ce e atât de special la el? Restricția carbohidraților, de exemplu. Sau mănâncă ca strămoșii noștri străvechi. Sau evitarea proteinei din plantele de cereale grâu, orz, secară. Se dovedește că există ceva special și despre post. Autofagia joacă un rol esențial în menținerea masei musculare și încetinirea unor aspecte ale îmbătrânirii.

Studiile au descoperit, de asemenea, că postul poate reduce inflamația sistemică, pierderea de grăsime bradley martin oxidativă a organismului, poate îmbunătăți sensibilitatea la insulină și poate crește nivelul hormonilor de creștere. Și scopul postului intermitent este să apăsați mai des acest buton. Deci, nu există nici o îndoială că foamea este benefică pentru sănătate. Aceasta înseamnă că postul intermitent este, în mod inerent, mai sănătos decât dietele tradiționale??

Postul intermitent față de dieta tradițională De exemplu, aruncați o privire la revizuirea sistematică a postului intermitent de către cercetătorii de la Universitatea din Sydney. După analizarea a pierde urticarie de studii comparativ cu dietele tradiționaleoamenii de știință nu au găsit beneficii semnificative legate de compoziția corpului, pierderea de grăsimi, sensibilitatea la insulină sau hormoni.

Din păcate, însă, studiile nu au ținut cont de contribuția exercițiului fizic, care rex pierdere în greutate multe dintre beneficiile pentru sănătate ale postului intermitent.

Ar fi mult mai util să luăm în considerare dacă postul intermitent, exercițiul regulat și alimentația corectă sunt mai bune decât dietele tradiționale în aceleași condiții.? Motivul este că exercițiile fizice sunt atât de benefice pentru organism, încât pot compensa multe greșeli dietetice. Postul intermitent este mai bun pentru pierderea în greutate? Cel mai probabil doriți să slăbiți și să sperați că postul intermitent poate ușura acest proces.

Dar după cum am menționat mai sus, cercetările arată clar că, în mod inerent, nu este mai bun pentru pierderea în greutate decât o dietă tradițională. Cu toate acestea, multe persoane pierd greutatea mai repede cu postul intermitent intermitent. Explicația este simplă - face mai ușor să controlați aportul de calorii și să evitați supraalimentarea. Care, la rândul său, ajută la pierderea în greutate mai rapid.

A doua opinie a unui gastroenterolog: stomacul abește un vid

Arde asta doar grăsimea? Aceasta este o întrebare foarte importantă. Nu trebuie doar să slăbești - trebuie să arzi grăsime, ci să menții musculare. Ceea ce ne aduce la cea mai importantă întrebare sportivă. Postul intermitent provoacă pierderi musculare?

Dacă credeți că o astfel de dietă ar trebui să conducă la distrugerea fibrelor musculare, atunci acest lucru nu este surprinzător. Majoritatea oamenilor cred acest lucru. Și totuși, se dovedește că frecvența aportului alimentar nu prea contează. Când vine vorba de creșterea mușchilor, cât de des mănânci și consumi proteine nu este la fel de important decât cât mănânci în fiecare zi.

Pentru a înțelege de ce, să aruncăm o privire la ce trebuie să se întâmple pentru ca organismul să utilizeze mușchii ca combustibil pentru energie. Glicemia sau glicemia sunt o sursă excelentă de energie pentru toate celulele și organele.

Postul periodic pentru pierderea în greutate: scheme, argumente pro și contra, recenzii despre rezultate.

Cel mai simplu și eficient mod de a aproviziona organele și celulele cu acesta este consumul de carbohidrați. Glucoza poate fi furnizată organismului de către diferiți nutrienți: Un astfel de furnizor este glicogenul.

Care este depozitat în ficat și mușchi. A doua sursă este grăsimea corporală. Conțin glicerină, care poate fi transformată în glucoză. Iată ce mulți oameni nu știu despre ultimul punct: Procesul prin care aminoacizii sunt convertiți în glucoză este cunoscut sub numele de "gluconeogeneză" și nu se declanșează până când depozitele de glicogen ale ficatului sunt complet epuizate.

Ficatul unei persoane obișnuite păstrează aproximativ de grame de glicogen, care sunt capabili să hrănească organismul în timpul ore de post, în funcție de nivelul de activitate fizică, rata metabolică și multe altele. Acesta este motivul pentru care majoritatea protocoalelor de post intermitente pentru sportivi și culturisti nu te obligă să postești mai mult de 16 ore.

Concluzia este că organismul încearcă să păstreze, să nu ardă, mușchiul și în condiții normale, pierderea gravă a fibrelor musculare nu poate apărea până când nu atingeți nota de ore.

Gastroenterolog: digestia are nevoie periodic de o „zi liberă”

Prin urmare, trebuie să vă feriți de activitatea fizică intensă în timpul postului. Aceasta poate crește semnificativ viteza cu care se consumă glicogen și accelerează foarte mult procesul de descompunere musculară. Se reconstruiește. Prin urmare, atunci când începi să mănânci din nou, organismul începe să stocheze activ grăsimea.