Blog - GymBeam Blog

Greutatea reală pierde sfaturi

5 sfaturi reale despre sport și nutriție pentru a pierde în greutate atunci când ești mamă

Te-ai ingrasat in timpul sarcinii, ai slabit, dar ultimele doua kilograme se agata si nu stii ce sa faci. Așa că ați înțeles cum să mâncați bine și legea lui Pareto nu are secrete pentru dvs. Pentru a elimina kilogramele rămase de la ultima sarcină, ați decis să faceți altceva.

cum să vă ajutați copilul în jos

Ei bine, da, vedeți peste tot că, pentru a realiza schimbări, trebuie să vă schimbați obiceiurile, să vă schimbați mentalitatea, să faceți ceva ce nu ați făcut niciodată. Deci, pentru a-ți reactiva metabolismul și a-ți lua la revedere odată pentru totdeauna de acele kilograme greșite. Ați decis să vă apucați de sport, dar iată că este luată decizia, sunteți motivat, chiar doriți, dar nu știți ce să faceți, de unde să începeți, cum să vă organizați. Unde se practică sala de sport sau acasă?

La ce oră a zilei dimineața, prânzul, greutatea reală pierde sfaturi Faceți antrenament cu greutăți sau cardio? Cum să mănânci când faci mișcare?

  1. Pierderea în greutate neintenționată împreună cu vânătăi inexplicabile
  2. 2 sfaturi reale pentru a vă pierde în greutate în confortul casei dvs. fără să moriți de foame

Cum să vă integrați dieta în viața de familie? Nu știi unde să te întorci și asta este de înțeles. Acesta este motivul pentru care am decis să scriu un articol care să te ajute să vezi lucrurile mai clar și să mă asigur că nu este o constrângere în viața ta de mamă activă și ocupată.

Sfaturi pentru pierderea în greutate timp de o lună. Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)

Pierdeți în greutate după tuck tummy urmare, în acest articol, vă voi oferi diferiții pași pentru a vă organiza cât mai bine în viața voastră ca mamă sportivă și vă voi da sfaturile mele pentru a începe bine și a face alegerile corecte.

Principalul lucru este să știi unde te duci și de ce o faci. Specific: obiectivul tău trebuie să fie clar definit ce vrei? Care este rezultatul pe care vreau să îl obțin?

Nu ezitați să îl împărțiți într-un mic obiectiv.

Modalități de a pierde în greutate într-o lună | Sfaturi | June

Măsurabil: cuantificați pierderea în greutate și cât de mult doriți să obțineți. Realizabil: el nu ar trebui să fie prea ambițios, dar ar trebui să fie o sursă de motivație. Realist: trebuie să țină cont de constrângerile personale și profesionale, de stilul tău de viață, de ceea ce îți place, de ceea ce nu-ți place Temporal: determină o dată scadentă, o dată de încheiere, o limită de timp pentru a o atinge.

pierdere în greutate sfaturi noi

Sfat 2: schimbă-ți mentalitatea Întrebați-vă dacă sunteți greutatea reală pierde sfaturi adevărat gata DACĂ sunteți cu adevărat motivați să faceți câteva lucruri pe care nu le-ați făcut niciodată. Pentru a stabili o nouă rutină, noi obiceiuri. Când vrem să slăbim și am încercat deja mai multe lucruri degeaba, trebuie să ne dăm seama că trebuie să schimbăm lucrurile.

Modalități de a pierde în greutate într-o lună

Pentru aceasta, pe lângă obținerea de ajutor, trebuie să acceptați ceea ce vi se oferă și, înainte de orice obiecție, trebuie să testați. Dacă sunteți închis la orice vă este oferit. Dacă nu doriți să vă schimbați obiceiurile ușor, dacă sunteți reticenți și negativiți tot timpul, ei sunt condamnați la eșec.

Acceptarea, încrederea și încercarea sunt cuvintele cheie ale succesului. Și asta în toate domeniile. Pentru a obține rezultate, trebuie să crezi în ea: să adopți o atitudine pozitivă, să crezi în tine, să crezi în programul tău, să crezi în antrenorul tău, să ai încredere în tine, să ai încredere în el. Sfatul 3: planificați-vă antrenamentele Vedeți când vă puteți încadra în sesiunea dvs.

pur și simplu pierdere în greutate roanoke va

Nu ar trebui să vă deranjeze viața de zi cu zi și nu ar trebui să fie o constrângere. Antrenament la interior sau la domiciliu: în funcție de gusturile și constrângerile personale. Dimineața înainte ca greutatea reală pierde sfaturi să se ridice, între prânz și două, dacă aveți o cameră lângă locul de muncă, seara după ce copiii se culcă dacă tot aveți curajul.

Cum să slăbești 25 de greutate în două luni

Dacă nu vă simțiți confortabil să mergeți la sală sau nu aveți buget, vă puteți antrena cu ușurință acasă. Are dublu avantaj că vă economisește timp și vă oferă mai multe posibilități de a vă face sesiunile.

Cred că acesta este cel mai bun compromis. La rândul meu, lucrez dimineața devreme la sală pentru sesiunile de antrenament de forță și între prânz și două pentru sesiunile de cardio fac antrenament cross.

10 sfaturi pentru a slăbi obrajii

Când nu am timp să merg la sală pentru constrângeri personale sau circumstanțe neprevăzute din cauza copiilor, îmi fac ședințele acasă. De fapt, m-am întors la sport acasă după sarcini, în principal cu antrenamentul Hiit.

Cardio sau Culturism? Vă recomand să le faceți pe ambele sau să faceți sesiuni HIIT de cel puțin 3 ori pe săptămână. Se credea de mult că LISS cardio aceeași intensitate pe o perioadă lungă de timp, care rulează 45 de minute, de exemplu te făcea să slăbești, totuși acest lucru nu este adevărat, este o concepție greșită.

Deci, cu asta vă spun că am pentru dvs.

Trebuie să faceți totul, antrenamentul cu greutăți vă va permite să intrați în grăsimi adânci, să vă modelați și să vă activați metabolismul, ceea ce va duce la pierderea în greutate. Combinați cu cardio, în special HIIT, care este un antrenament scurt, dar intens, kilogramele vor zbura cu siguranță, deoarece veți arde în timpul și după sesiune.

5 sfaturi reale despre sport și nutriție pentru a pierde în greutate atunci când ești mamă

Rețineți că programarea cu antrenamentul dvs. Sfat 4: adaptați-vă dieta Trebuie să știi că totul depinde de placa pe care vrei să o slăbești sau să te îngrași. Pentru aceasta, un concept esențial de știut: deficitul de calorii. A fi într-un deficit caloric înseamnă că trebuie să mănânci mai puțin decât cheltuiești.

2 sfaturi reale pentru a pierde în greutate în confortul casei tale fără să mori de foame

Un deficit ușor va fi suficient pentru a provoca pierderea în greutate. Totul ține de echilibru. Evitați alimentele procesate și zahărul rafinat Favorizați cerealele integrale fulgi de ovăz, orez și paste integrale, quinoa, bulgur etc.

Consumați fructe și legume proaspete de preferințe sezoniere.