Spot arderea grăsimilor, Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate spot arderea grăsimilor de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Adică, în HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens.

Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport!

spot arderea grăsimilor

Iată 15 exerciții HIIT care vor arde mai multe calorii în 4 minute decât ar face 60 de minute de cardio. Sa incepem.

spot arderea grăsimilor

Iată un exemplu de rutină de încălzire. Rutină de încălzire Înclinarea capului - 1 set de 10 repetări Rotații ale gâtului - 1 set de 10 repetări Rotații ale umărului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Rotații ale încheieturii mâinii - 1 set de 10 repetări Rotații talie - 1 set de 10 repetări Rotația gleznei - 1 set de 10 repetări Degete de la picioare - 1 set de 10 repetări Lansare laterală - 1 set de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Crunch lateral în picioare - 1 set de 10 repetări Acum că ți-ai semnalat corpul să fie pregătit pentru un antrenament acerb, poți începe exercițiile HIIT.

Стало быть, это не мамин радужный народ, - проговорил Патрик. - Безусловно, - ответила Николь, улыбаясь с отсутствующим видом.

Am proiectat un antrenament HIIT pentru tot corpul pentru planul de pierdere a grăsimii pe care îl puteți folosi. Este de 3 sesiuni, constând din 3 runde de HIIT timp de 30 de minute, care vă vor arde spot arderea grăsimilor ca niciun alt exercițiu. Să începem cu sesiunea 1.

Sesiunea 1 HIIT Runda 1 Toate exercițiile HIIT pe care le faceți în sesiunea 1 ar trebui făcute de 3 ori în această ordine - 1 set de 10 repetări, 1 set de 15 repetări, 1 set de 20 de repetări. De asemenea, finalizați toate exercițiile înainte de a le repeta pentru a doua și a treia oară cu un număr mai mare de repetări. Nu vă odihniți între exerciții.

Burpees Burpeele angajează toți mușchii din corpul tău.

Chiar te ajută cafeaua să arzi grăsimile? Da, dar într-un anumit moment al zilei! - calivitadoviro.ro

Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, ischișorii, miezul, pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, fesierii și latul. Iată cum să faci un burpee. Pași Să presupunem o spot arderea grăsimilor parțială în gheață. Asigurați-vă că păstrați coloana vertebrală neutră, greutatea pe tocuri, umerii ciupiți pe spate, fesele împinse și brațele în față.

spot arderea grăsimilor

Împingeți ghemuirea și atingeți podeaua cu ambele palme. Sprijiniți corpul inferior extinzând picioarele în spate. Păstrați degetele de la picioare flexate pe podea.

spot arderea grăsimilor

Faceți o împingere. Flectați coatele și atingeți podeaua cu pieptul și apoi reveniți la o poziție de împingere ghemuit. Faceți o săritură de broască aducând ambele picioare lângă palmele dvs. Durată: minute 2.

Account Options

Genunchi înalți Shutterstock Obiectivul principal al acestui exercițiu este de a vă pune genunchii cât mai sus.

Acest HIIT va arde cu siguranță o mulțime de calorii. Țintă: abdominale inferioare, quads, hamstrings, flexori ai șoldului, glute și viței. Iată cum să faci genunchii înalți. Pași Stai drept.

7 Minute Workout: antrenamentul dvs. zilnic pentru arderea rapidă a grăsimilor

Păstrați picioarele la lățimea umerilor și priviți drept înainte. Săriți, aduceți genunchiul drept în pierderea rapidă în greutate în menopauză și așezați piciorul drept înapoi pe podea. Săriți și aduceți genunchiul stâng în sus și așezați piciorul stâng înapoi pe podea.

spot arderea grăsimilor

Faceți acest lucru alternativ și la viteză mare. Ar trebui să pară că faci jogging la fața locului, cu excepția faptului că genunchii sunt mai înalți.

Puteți menține brațele întinse în fața dvs. Durată: 2 minute 3. Arde o cantitate imensă de calorii și lucrează la următorii mușchi. Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, hamstrings, aductorii, flexorii șoldului, glute și miez. Iată cum puteți face salturi împărțite sau sărituri lunge.

spot arderea grăsimilor

Pași Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Puneți piciorul stâng în față, mențineți coloana vertebrală dreaptă, flectați genunchii și coborâți.

Obține oferta AICI! Cercetătorii au mai descoperit că, dacă exercițiile sunt făcute după-amiaza, efectele cofeinei sunt mai semnificative decât dimineața. În ciuda faptului că un consum sub formă de suplimente este foarte frecvent, dovezile științifice pentru pretinsele efecte benefice sunt rare.

Femurul piciorului drept ar trebui să fie perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul drept în față, cu femurul stâng perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul stâng în față.