Leave A Comment

Sport de slabit acasa

Top 10 exerciții de slăbit acasă Statul acasă, motivul perfect pentru a slăbi Atunci când stăm acasă, tindem să mâncăm mai mult și să renunțăm la activitatea fizică.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Acest lucru nu este sănătos și recomandat pentru organism. Așadar, statul acasă ar trebui să reprezinte un motiv perfect pentru a slăbi, mai ales că nu mai există motive pentru care să nu ținem o dietă sănătoasă și nu facem sport.

sport de slabit acasa

Timpul liber este suficient, atât pentru un antrenament intens, cât și pentru a găti o masă sănătoasă și care să îi ofere organismului tot necesarul de care are nevoie. Află acum care sunt cele mai bune exerciții de slăbit acasă.

sport de slabit acasa

Cele mai bune exerciții de slăbit acasă În continuare, echipa Rainz Academy vă pune la dispoziție o listă cu cele mai bune exerciții de slăbit acasă. Executați-le corect și cu implicare, iar efectele nu vor întârzia să apară. În plus, dacă doriți să slăbiți și să obțineți un corp de invidiat, vă recomandăm să apelați la programul Rainz Protocol.

Program de exercitii pentru slabit acasa Fa aceste exercitii si tonifiaza-ti corpul acasa — video inclus! Desi sunt o mare sustinatoare a antrenamentului cu greutati la sala, de fiecare data cand ma antrenez si fac exercitii folosind doar greutatea corpului meu, raman uimita de eficienta lor.

Spre exemplu, 30 de minute de sărituri cu coarda la o frecvență de de sărituri pe minut ar putea arde chiar și de calorii. Totuși, 3 seturi a câte 1 minut de sărituri sunt suficiente într-un antrenament perfect de pierdere în greutate.

ANTRENAMENT PENTRU SLABIT/ZIUA 1/ANTRENAMENT ACASA [HD]

Burpees Exercițiile de acest tip au un mare avantaj, acela că pot fi efectuate doar cu propria greutate corporală. De asemenea, burpees sunt exerciții complete și care antrenează musculatura spatelui, pieptului, coapselor, brațelor și umerilor. Exercițiul trebuie realizat corect pentru a se evita accidentările și pentru a avea efectele dorite.

Top 10 exerciții de slăbit acasă

Astfel, se pornește din picioare, cu spatele drept. Corpul se coboară în genuflexiune, iar picioarele trebuie duse către spate pentru a ajunge în poziție de plank. Se realizează o flotare, efectele secundare anabolice de grăsime apoi se revine în poziția de genuflexiune. Ultima etapă implică executarea unei sărituri, urmând ca exercițiul să se reia pentru 3 seturi a câte repetări.

Exerciții de slăbit rapid acasa

Genuflexiuni Genuflexiunile sunt exerciții fizice cunoscute de toată lumea, fiind realizate încă de la orele de sport din școală. Aceste exerciții sunt excelente pentru pierderea în greutate și creșterea rezistenței generale. Totuși, o condiție pentru a obține aceste efecte este reprezentată de execuția corectă genunchii să fie în linie cu degetele de la picioare, iar coborârea să se facă lent, până când coapsele devin paralele cu podeaua.

Se recomandă 3 seturi a câte 15 repetări. Fandări Fandările pot fi realizate în mai multe moduri, dar cele spre înainte sunt cele mai recomandate atunci când se dorește arderea caloriilor suplimentare.

sport de slabit acasa

Fandările antrenează mai multe grupe musculare simultan, lucru ce le face să preferate de sportivi. Sunt recomandate 3 seturi a câte 10 repetări pentru fiecare picior.

sport de slabit acasa

Cățărătorul Cățărătorul, numit și alpinistul, este un exercițiu ideal pentru arderea caloriilor. Se începe din poziție de plank, urmând ca genunchiul drept să fie dus spre piept, fără a ridica șoldurile sau a lăsa piciorul drept să atingă podeaua.

  • Mulți oameni cred că pot scăpa de kilogramele în exces fără un stil de viață sănătos, fără organizare și disciplină, doar prin sport sau exerciții la sala de fitness.
  • Sista afia pierdere în greutate
  • Top 10 exerciții de slăbit acasă .Corpul perfect cu ajutorul Rainz Academy
  • Puteți pierde în greutate făcând sprints
  • Pierderea în greutate rachel zane
  • Sfaturi naturale de pierdere în greutate în kannada
  • Program de exercitii pentru slabit acasa

Piciorul drept trebuie dus înapoi în poziția de start, urmând ca genunchiul stâng să fie condus spre piept. Sunt necesare 3 seturi a câte un minut de repetări.

sport de slabit acasa

Shadow boxing Shadow boxing-ul, în traducere liberă boxul cu umbra, este un exercițiu foarte util care constă în imaginarea unei lupte cu un adversar imaginar. Nu necesită niciun echipament și poate fi realizat cu ușurință acasă.

Totuși, realizarea acestui exercițiu în fața oglinzii poate ajuta la o postură mai bună și la o organizare mai eficientă a mișcărilor. Pentru a vă motiva să faceți acest exercițiu, vă aducem la cunoștință faptul că poate arde chiar și de calorii pe oră. Bear Crawl Acest exercițiu este foarte avansat și utilizează în mare măsură coloana vertebrală și musculatura asociată.

  • Cand vine vorba de exercitii fizice si antrenamente, toti trebuie sa incepem de undeva.
  • Livewell plymouth pierdere în greutate
  • Fitness Acasa pentru Incepatori - Antrenament in 10 Minute
  • Eco slim prix maroc
  • Picaturi ideal slim pret
  • Oasele gulerului pierde în greutate
  • Ghid Complet cu Exerciții pentru Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp

Poziția inițială este simplă, în patru labe și cu coloana vertebrală menținută cât mai natural. Corpul sport de slabit acasa lua contact cu podeaua doar la nivelul palmelor și a degetelor de la picioare, iar între genunchi și planul podelei va fi menținută o distanță de centimetri. Deplasarea se face prin mutarea brațului și a piciorului opus și se recomandă 3 serii a câte 20 de metri. Exercițiul este mai dificil de realizat într-un apartament, dar puteți utiliza un hol lung sau o cameră mai largă în care să vă învârtiți.

Avantajele fitness-ului acasă Fie că îți achiziționezi câteva aparate de mici dimensiuni, fie că ai o încăpere liberă în care poți să-ți amenajezi propria sală de sport, te vei bucura de câteva avantaje care merită menționate, mai ales dacă ești încă indecis în această privință! Primul dintre ele este perseverența în menținerea unei rutine de antrenament. Constanța este cheia succesului când vine vorba despre a pierde în greutate sau de a te păstra într-o formă fizică de invidiat, așa că orice alegere care te poate ajuta când vine vorba despre o rutină neîntreruptă îți va fi benefică. Dacă există zile în care ești foarte obosit, în care vremea este neplăcută sau în care sala nu are program atunci când tu ești disponibil, poți trece peste aceste impedimente și îți poți face exercițiile acasă!

Plank Plank-ul este un exercițiu static, dar care necesită multă răbdare și rezistență. Ajută la dezvoltarea simultană a corpului inferior și a celui superior, arzând grăsimea și stimulând musculatura.

De asemenea, plank-ul este un exercițiu foarte util atunci când se dorește obținerea unui abdomen de invidiat.

Program de exercitii pentru slabit acasa

Se recomandă 3 serii a câte un minut de stat în plank. Flotări Flotările nu trebuie să lipsească din antrenamentele pentru slăbit, mai ales că utilizează propria greutate a corpului.

sport de slabit acasa

Flotările ajută la dezvoltarea optimă a brațelor, pieptului și a umerilor, iar cu cât mușchii sunt mai lucrați, cu atât este mai bine pentru pierderea în greutate. Puteți opta pentru 3 seturi a câte de flotări. Antrenament pe bicicleta staționară Pentru a pierde din kilogramele în plus, nu este suficientă pedalarea la intensitate mică sau mijlocie, chiar și pentru de minute.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată femeilor pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă!

Pentru a slăbi cu ajutorul bicicletei staționare trebuie adoptat un program de antrenament variabil din punct sport de slabit acasa vedere al intensității și al vitezei. Spre exemplu, se poate porni într-un ritm ușor, la cea mai sport de slabit acasa intensitate și pentru aproximativ 5 minute.

Următoarele 5 minute pot fi mai intense, la o rezistență medie și cu o viteză mai mare de pedalare.

Ulterior, se recomandă 10 minute de pedalat lent, dar la o rezistență mare a bicicletei. După aceste etape se începe adevăratul antrenament: 10 minute de sprinturi compuse din 20 de secunde de pedalat maxim la rezistență crescută, urmate de 10 secunde de pedalat lent la dificultate minimă.

În final se pedalează pentru 5 minute, dar lent și la cea mai mică rezistență.