Intermittent Fasting Sfaturi

Setarea macro pentru pierderea de grăsimi. Macrocomenzi dietetice Keto: Cum să le calculați

  • Russell hemmings pierdere în greutate
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Aveți de gând să începeți o dietă Keto completă?

Zile de odihnă, Factori de recuperare și multe altele. Atunci când lucrează cu setarea macro pentru pierderea de grăsimi mei personali, ei înregistrează, de asemenea, diferiți factori, monitorizarea intensității, energiei, oboselii, performanțelor în sala de sport, durere, somn, orele de trezire, nivelurile de zahăr din sânge etc. Trebuie să menționez, de asemenea, un alt motiv major pentru eșec este consistența și construirea unui plan plăcut și de lungă durată.

Majoritatea oamenilor se ocupă de planuri de reviste aleatorii sau de modele de copertă, care nu sunt de la distanță sau durabile!

  • Cea mai mare pierdere în greutate înainte și după
  • Care ar trebui să fie macro-urile mele?

De aceea îi învăț pe toată lumea din Program de transformare bikini în 90 de zile pentru a utiliza aceste strategii avansate DAR, implementați-le într-un mod durabil și bucurați-vă. Acest combo chiar aici garantează aproape pierderea rapidă de grăsime și succesul pe termen lung. Aruncați o privire la ceea ce spun și realizează membrii în planul de bikini pentru 90 de zile AICI. Cheia succesului lor?

Setarea caloriilor - Ce trebuie să știți

Un plan avansat care utilizează toate tehnicile discutate mai sus, care a fost, de asemenea, durabil! După cum ar trebui să vedeți din fotografiile și informațiile pe care le-am discutat, atenția la fiecare detaliu este CHEIE!

Mai jos sunt câțiva factori vitali pe care trebuie să îi luați în considerare și să-i optimizați în fiecare zi. Setarea caloriilor - Ce trebuie să știți Caloriile contează foarte mult! Nicio listă nu ar putea fi completă fără a discuta fundamentele echilibrului energetic.

Account Options

Au existat multe dezbateri cu privire la calorii, spunând că nu contează. Acest lucru este incorect, ele sunt de fapt vitale pentru transformarea fizicului setarea macro pentru pierderea de grăsimi. Cu toate acestea, acest lucru nu este același lucru cu un individ bine instruit care dorește să facă o transformare rapidă a fizicului feminin, despre care discutăm în acest articol contextul este esențial.

Nicio parte a acestui document nu poate fi reprodusă sau transmisă sub orice formă, prin orice mijloace fără permisiunea scrisă a autorului. Documentul și autorul nu pot fi responsabili pentru orice rezultate sau efecte obținute în urma aplicării acestor informații. Consultă un kinobodul de pierdere de grăsime înaintea începerii oricărei diete sau rutine de antrenament. Estimarea și Numărarea Caloriilor — Radu Antoniu www. Introducere Scopul acestui ghid.

Trebuie să setați corect caloriile. Dacă le setați prea jos, veți fi sub recuperare și veți fi un morocănos nesociat obosit da, am fost cu toții acolo! În contrast, dacă caloriile sunt prea mari, nu veți maximiza pierderea de grăsime sau nu veți obține rezultate atractive într-o perioadă scurtă de timp care este transformarea fizică pe care o vizăm.

6 sfaturi pentru a pierde in greutate

De exemplu, atunci când proiectați Provocarea transformării bikinilor în 90 de zile Am furnizat o defalcare exactă a caloriilor și a macro-ului specific corpului respectiv. În loc să scăpați în mod aleatoriu caloriile cu sau să folosiți un calculator online, încercați să stabiliți o cifră corectă pentru corpul dvs. De multe ori, oamenii scapă orbește calorii sau folosesc calculatoare foarte aproximative și inexacte.

În experiența mea de cercetare, când am testat oameni pe căruciorul metabolic din laboratorul nostru cea mai precisă măsură a cheltuielilor de energie în repausam văzut căruțul metabolic generează cifre aflate la distanță de cel mai frecvent utilizat și cel mai precis calculator.

Imaginați-vă cât de departe pot fi alte calculatoare, mai puțin precise! Dacă începeți de calorii, s-ar putea să aveți un deficit energetic extraordinar sau, prin contrast, s-ar putea să nu aveți deloc un deficit energetic!

Cu alte cuvinte, la întâmplare setarea caloriilor este ca și cum ai alege un număr aleatoriu între și !

După cum puteți vedea, este foarte ușor să vă înșelați. De aceea, trebuie să ajustați caloriile în consecință, să acordați o atenție deosebită progresului și feedbackului corpului. Rareori am clienți cu aceleași calorii mai mult de săptămâni!

De ce să vă urmăriți macro-urile?

După cum afirm în articolele mele link-uri de mai josați face exact același plan de antrenament săptămâni întregi fără a progresa greutățile, a schimba exercițiile etc.

Este o mașină de supraviețuire și nu vrea să fii mărunțită din păcate! Cu secole în urmă, scăderea în greutate, scăderea caloriilor și un deficit energetic pierderea în greutate rapper un semn al înfometării, al bolii și, în cele din urmă, al morții! Nu știe că ții dietă sau te pregătești pentru un spectacol, nu știe că poți merge cu mașina acum la magazin și să cumperi mâncare.

Din câte știe corpul tău, ai putea fi blocat pe o insulă pustie, fără hrană! Acesta este motivul pentru care corpul nostru este atât de bun la adaptarea metabolică.

bart de wever pierdere în greutate

Aceasta înseamnă că ajustează puterea de energie pentru a satisface consumul de calorii. Dacă nu știți cum să-l păcăliți cu alimentări și ajustând hormonii foamei, acesta se va adapta pur și simplu și va provoca pierderea în greutate platou.

te simți arderea grăsimilor

Din acest motiv, ciclul de calorii și ciclul de nutrienți sunt absolut cheie! În Provocarea transformării bikinilor în 90 de zile Am construit strategic în ambele calorie ȘI ciclismul macronutrienților saptamanal.

Cum se calculează macro-urile pentru Keto

Am, de asemenea, REFEEDS strategice, pe baza cercetărilor care s-au dovedit a vă restabili drastic hormonii anabolici și ai foamei, metabolismul și tiroida. Practic, îți păcălește corpul sau apasă butonul de repornire și se asigură că pierderea de grăsime este rapidă și nu se oprește sau încetinește! Dieta dvs.

ce cauzează pierderea în greutate cu colită ulcerativă

Asigurați-vă că îl ajustați și periodicizați pentru a imita factori cheie, cum ar fi NEAT zilnic, volumul sesiunii de antrenament, grupurile musculare lucrate, somnul, timpul de dietă cât timp urmați dieta sau acel bloc al dietei etc. Macronutrienți - Te-ai mințit! Imi pare rau. Această secțiune nu va oferi un raport secret de macronutrienți.

Pagina principala Calculator macro Calculați-vă macrocomenzile cu acest calculator compatibil cu dispozitivele mobile. Calorii pentru Calculatorul de Pierdere în Greutate Calculați-vă raporturile optime de macronutrienți în funcție de vârstă, înălțime, greutate, sex și nivel de activitate. Utilizați rezultatele cu numărarea macro, dietă flexibilă sau IIFYM pentru a pierde în greutate, a o menține oprită sau pentru a câștiga mușchi. Ce sunt macrocomenzile? Puiul este bogat în proteine, dar nu are carbohidrați.

În schimb, îți va oferi WAY mai mult valoare pe termen lung. Vă va învăța importanța croitoriei macronutrienților și de ce nu există o abordare care să se potrivească tuturor.

Calculator macro - Nurturaa

Acesta este un instrument mult mai mare și mai valoros decât orice plan macro sau de masă care vă poate ajuta pe termen scurt, dar vă lăsa blocat și fără studii pe termen lung. Macro carbohidrați, grăsimi, proteine sunt un subiect foarte dezbătut. În ciuda a ceea ce îți spun oamenii, nu există NICI o cea mai bună abordare.

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire? Căutați să pierdeți grăsime? Ceea ce mănânci este la fel de important ca modul de lucru. Creează-ți raportul cu macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate te-ai simțit grozav sau epuizat tot timpul, sau te așteptai la câștiguri care nu au apărut niciodată.

Cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut ridicat de grăsimi, cu conținut scăzut de grăsimi, post, Keto etc. Câțiva experți adevărați din industria fitnessului știu acest lucru și suntem capabili să adaptăm dieta TU, bazat pe TU și TA obiective, și nu pe propriile părtiniri răsucite, principii de dietă sau preferințe de dietă personale. A avea cunoștințele necesare pentru a vă adapta propria dietă sau a clienților dvs. Voi fi primul care recunosc, mi-au trebuit câțiva ani și o experiență cu câteva sute de clienți să-mi setarea macro pentru pierderea de grăsimi seama cu adevărat.

Deși ofer exemple de diete și defalcări de macronutrienți în programele mele, cum ar fi Plan de transformare bikini în 90 de zile si al meu Planuri fizice personalizate, Subliniez că acesta este doar un punct de plecare educat.

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism

Va trebui să modificați acest lucru pe baza dvs. Exemplu de viață reală: Un exemplu excelent este un client actual cu care lucrez, care a pierdut peste LB da, adică LB, nu este o greșeală de greșeală. Inițial, am avut un mare succes pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și Keto, cu toate acestea, în timp am făcut tranziția pe baza progresului, feedback-ului și rezultatelor de la monitorizarea nivelului de zahăr din sânge după mese și în majoritatea dimineților.

Acum, avem un succes și mai mare pe o dietă cu conținut ridicat de carbohidrați!

cele mai bune sfaturi pentru pierderea în greutate în urdu

Tabere de pierdere în greutate pentru adulți a trecut încet de la 20g de carbohidrați pe zi la a mânca peste g pe zi, adică o creștere de 10 ori! Mai mult, pierderea de grăsime și puterea ei nu au fost niciodată mai bune, la câteva luni de dietă!

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Puteți vizualiza o grămadă de recenzii despre munca mea în planul Bikini pentru 90 de zile Deci, de unde știi ce este mai bun? Ei bine, trebuie să luați în considerare factorii de mai jos Aportul de carbohidrați, ceea ce trebuie să știți: Acesta este cel mai greu și cel mai controversat macronutrient care trebuie adaptat.

înfășurați burta pentru pierderea în greutate

Aportul de carbohidrați trebuie să se bazeze pe următoarele principii: Hormoni.