Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate

Poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate

poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate

Ar trebui să încercați să alegeți o dietă mai sănătoasă și să vă exercitați mai mult. De asemenea, vă puteți schimba obiceiurile și puteți stabili obiective pentru a vă ajuta să vă schimbați stilul de viață.

A calca Partea 1 din 4: Mănâncă bine Roagă-ți părinții să te ducă la medic.

Slăbiți într-un mod sănătos | Sfaturi | June

Înainte de a aduce modificări obiceiurilor alimentare, ar trebui să vă adresați unui medic. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta să determinați cât de mult în greutate să pierdeți dacă slăbiți deja. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta, de asemenea, să faceți un plan de slăbire și să vă ajute să vă urmăriți progresul. Medicul dumneavoastră vă poate recomanda și la un dietetician care vă poate crea un plan de alimentație sănătos. Alegeți carnea slabă și alte tipuri de surse de proteine.

Alegeți carne slabă atunci când decideți ce să mâncați.

  • Fat burner bd
  • Este posibil să slăbești fără diete Sfaturi pentru a schimba modul în care mâncați și pierdeți în greutate by Mark Stibich, dr Share on Facebook Share on Twitter Când vine vorba de modalități de a pierde în greutatemajoritatea dintre noi au tendința de a gândi în termeni de "ce" nu "cum", ceea ce înseamnă că pierdem pierderea în greutate în termeni de ceea ce ar trebui să mâncăm și nu ar trebui să mâncăm în loc de modul în care mâncăm.
  • PIERDEREA îN GREUTATE SIGURĂ - SFATURI -

De exemplu, fripturile, burgerii și alte tipuri de carne roșie sunt de obicei bogate în grăsimi deși nu întotdeauna. Alegeri mai bune sunt puiul, peștele și fasolea. Dacă sunteți o fată între 9 și 18 ani sau un băiat între 9 și 13 ani, ar trebui să mâncați de grame de înlocuitor de carne pe zi.

poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate

Băieții cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame de înlocuitor de carne pe zi. Aceste porțiuni pot fi mai mici decât obișnuiați. Mănâncă multe fructe și legume. Dacă de multe ori îți este foame, încearcă să mănânci o bucată de fructe sau legume în loc de gustări preambalate. Bastoane de țelină cu unt de arahide, bastoane poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate morcov sau un măr, în loc de prăjituri, chipsuri sau tort.

Alte opțiuni sănătoase includ felii de roșii cu brânză de vaci sau benzi de ardei gras cu humus.

Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate - Sănătate -

Încercați să optați pentru produsele din cereale integrale cât mai mult posibil. Produsele din cereale integrale sunt produse precum paste integrale, pâine integrală, făină de porumb integrală, orez brun și fulgi de ovăz.

Produsele din multi slim krool na odchdzanie rafinate, pe de altă parte, sunt produse precum orezul alb, pâinea albă și pastele obișnuite. Cerealele integrale sunt mai bune pentru dvs.

Avertizări Piața deșeurilor este plină de ajutoare dietetice și toți promit că veți pierde rapid kilograme. Astăzi, rafturile majorității magazinelor sunt supraîncărcate cu tot felul de programe de scădere în greutate și așa-numitele batte, bare și pastile de suprimare a poftei de mâncare. Mulți oameni doresc să slăbească atât de rău încât uită că organismul lor beneficiază de pierderea în greutate atunci când este făcut în mod sigur și sănătos.

Asta înseamnă că te vor face să te simți mai plin pentru mai mult timp. Fetele între 9 și 13 ani ar trebui să mănânce de grame de produse din cereale pe zi, poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate timp ce fetele între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame. Băieții cu vârste cuprinse între 9 și 13 ani ar trebui să mănânce de grame, iar băieții între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame. Cel puțin jumătate din aceste produse din cereale trebuie să fie compuse din produse din cereale integrale.

Optează pentru produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau produse lactate care nu conțin deloc grăsimi. Dacă aveți ani, ar trebui să primiți 3 căni dintr-un produs lactat pe zi. O ceașcă poate fi o ceașcă de lapte sau iaurt de gramedar și 30 sau 60 de grame de brânză tare sau brânză procesată.

Evitați băuturile cu zahăr. Băuturile cu zahăr pot adăuga o mulțime de calorii în ziua ta. Încercați să evitați băuturile sportive, sifonul și sucul de fructe. Mai degrabă lipiți-vă de apă sau chiar de ceai de plante neîndulcit. Dacă nu-ți place apa, poți adăuga o felie de portocală sau puțin suc de fructe pentru a-i da un pic de aromă. Urmăriți cât mâncați. Este tentant să vă goliți complet farfuria.

Totuși, dacă ești atent la momentul în care ești plin, vei ajunge să mănânci mult mai puțin în total. Evitați alimentele bogate în calorii. În timp ce mănânci un biscuit din când în când este în regulă, ar trebui să mergi după el în fiecare zi pentru a evita să consumi alimente bogate în calorii.

Aceasta include, de exemplu, prăjituri, prăjituri, dulciuri și cartofi prăjiți. Lăsați aceste lucruri să fie un deliciu și nu ceva pe care îl mâncați în fiecare zi. Partea 2 din 4: Activarea Du-te si te joaca. Ar trebui să faci mișcare timp de cel puțin o oră pe zi. O modalitate de a începe este de a reduce timpul petrecut în spatele unui monitor.

Puneți telefonul departe. Ieșiți din spatele computerului. Ieșiți cu prietenii și faceți ceva activ. Cu toate acestea, dacă nu sunteți obișnuiți să faceți mișcare, puteți începe oricând mic. Începeți cu ceea ce puteți face și mergeți mai departe.

Luați în considerare practicarea unui sport.

Antrenament de forță pentru a crește volumul

Nu trebuie să începi să faci sport de top imediat. Puteți pur și simplu să vă alăturați clubului de fotbal local sau clubului de baschet sau să mergeți afară cu câțiva prieteni. Rugați-vă părinții să vă ajute să găsiți un sport care vă place. Făcând un sport vă mișcați regulat și vă puteți distra, de asemenea, făcându-l. Incearca ceva nou. Poate că nu ți-a plăcut să faci mișcare în trecut pentru că nu ai făcut ceea ce trebuie.

Pierderea critică în greutate sau de ce stresul te face să slăbești - Produse June

Așadar, poate că tenisul nu este treaba ta. Apoi aveți alte opțiuni mai mult decât suficiente. De exemplu, mergeți la dans, la înot sau la sărituri pe coardă. Chiar și ceva de genul tir cu arcul și echitația vă vor ține în aer liber și în mișcare. Luați pauze pentru a vă muta. Chiar și momentele scurte de activitate pot duce la mai multă activitate pe zi.

  • Pierdere în greutate de 47 de zile
  • Antrenament de forță Alergatul nu este singura activitate aerobă care arde calorii și te ajută să slăbești.
  • PIERDEREA îN GREUTATE FĂRĂ EXERCIȚII FIZICE: 9 PAȘI (CU IMAGINI) - SFATURI -

Un exemplu: dacă faceți o pauză după ce studiați o vreme, s-ar putea să ascultați adesea muzică sau să jucați un joc pentru o perioadă scurtă de timp.

În schimb, mergi la un dans. Fugi scările sau prin sufragerie. Faceți niște cricuri pentru sărituri. Doar adăugarea acestor scurte momente de exercițiu vă va ajuta. Partea 3 din 4: Predarea obiceiurilor sănătoase Lasă familia ta să participe. Majoritatea oamenilor ar putea fi puțin mai sănătoși. Vedeți dacă familia dvs. Discutați cu părinții despre schimbări sănătoase care pot aduce beneficii întregii familii. Ce părere ai despre implicarea întregii familii?

Cred că toți am putea fi puțin mai sănătoși. Cel mai bine este, dacă este posibil, să nu aveți deloc mâncare nedorită acasă. Desigur, nu puteți face acest lucru dacă alți oameni din casă încă îl mănâncă. Cu toate acestea, le puteți cere să vă ascundă.

poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate

Poate că restul familiei ar putea folosi un dulap special pentru a stoca mâncăruri nedorite de care nu te apropii sau poate ar putea păstra gustări speciale în camerele lor ori de câte ori este posibil.

Ocazional vei face ceva ce nu ar trebui să faci. Este natura omului. Este important să faci astfel de lucruri cu măsură. Renunțarea la asta nu va contribui la situație. Luați timp pentru mese.

poate călca să vă ajute să pierdeți în greutate

Cel mai bine este să puteți lua o masă liniștită împreună cu familia, pentru că atunci vă puteți bucura cu toții împreună de o masă sănătoasă. Chiar și doar așezarea când mănânci, în loc să mănânci în picioare sau în fața televizorului, te va ajuta să te concentrezi mai bine pe ceea ce mănânci și te va ajuta să înveți să nu treci prin mâncare fără minte.

Cum este legată stresul de nutriție

Dacă părinții nu prea gătesc prea mult, este posibil să puteți învăța să faceți singuri mese simple și sănătoase și să le faceți din când în când pentru familia dvs. De exemplu, este destul de ușor să coaceți peștele la cuptor și poate învățați să gătiți și legume.

Dacă sunteți interesat de acest lucru, puteți să vă întrebați părinții dacă puteți urma un curs de gătit. Nu sări peste micul dejun. Micul dejun vă oferă energia pentru a vă începe ziua.

Bacsis Creșterea și pierderea în greutate sunt două obiective diferite care implică căi diferite de succes.

De asemenea, veți fi mai puțin înfometați mai târziu în ziua când veți lua micul dejun. La rândul său, asta înseamnă că veți simți mai puțin nevoia de a lua gustări în timpul zilei. Adăugați niște proteine, cereale integrale și câteva fructe sau legume acolo unde este posibil.

De exemplu, puteți vedea ce gust are un castron de fulgi de ovăz cu niște iaurt cu conținut scăzut de grăsime și afine. Puteți avea, de asemenea, o pâine prăjită cu cereale integrale cu ouă fierte și câteva căpșuni. Dormi suficient.