Ce este slăbitul din grăsime?

Pierderi de grăsime în masă

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru. Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară.

cea mai bună pierdere în greutate shake slim fast

Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați. Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru.

Pierdere de grăsime cardio completă în 14 zile! Ghid gratuit de antrenament acasă

Țesutul care formează masa musculară este compus din proteine, apă, glicogen o formă de energieîn timp ce grăsimile corporale sunt compuse dintr-o legare a celulelor care au grăsimi. În plus, scopul principal al masei musculare este de a permite mișcarea corpului, în timp ce grăsimea servește în primul rând ca o rezervă de energie pentru organism în situații specifice.

Fiecare tip de țesut este, de asemenea, capabil să genereze energie în moduri diferite și produce hormoni în moduri diferite țesutul adipos poate crește conversia testosteronului la estrogen, de exemplu.

  1. 4 pierderi de grăsime corporală într-o lună Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală
  2. Final burn fatburner
  3. Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti Top 3 Sfaturi Hipertrofie cu pierderi de grăsime, Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.
  4. Grăsime arzător dr oz

Pe scurt, mușchii și grăsimile corporale au foarte puține lucruri în comun, iar corpul uman nu are cum să transforme unul în altul. Dar pentru că atât de mulți oameni cred și caută acest lucru?

Dieta General Motors: cum poți slăbi, sănătos, 8 kg. Din păcate asta e o 4 pierderi de grăsime corporală într-o lună pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Un deficit caloric corect Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos. Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped.

Această convingere că putem transforma grăsimea în mușchi provine în principal din anunțurile imense care arată transformări în care o persoană a pierdut multă grăsime și a câștigat o mulțime de mase musculare. Acest lucru dă impresia că persoana a "schimbat" grăsimea corporală pe care o avea pentru masa musculară.

pierderea în greutate ihop

Problema se înrăutățește atunci când aceste transformări vin însoțite de anunțuri care promit doar acest schimb de minuni. Din păcate, nimic din lume nu va transforma grăsimea în masa musculară și viceversa.

Acest pierderi de grăsime în masă înseamnă, de asemenea, că, dacă o persoană cu prea multă mase musculară se oprește de formare, nu va deveni obeză, deoarece întreaga masă a devenit grăsime corporală. Acesta este un alt mit plictisitor frecvent utilizat de cei care nu doresc să urmeze antrenament și dietă sau intenționează intenționat să demece pe cineva care are prea multă mușchi.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Ce se întâmplă de obicei, în acest caz, este cineva cu cantități mari de mase musculare, opriți pur și simplu antrenamentul și dieta. Acest lucru va determina această persoană să piardă majoritatea rezultatelor. La urma urmei, corpul tau raspunde la stimulul generat de antrenament, si cu o nutritie adecvata, creste.

Dacă nu mai faceți acest lucru, nu există niciun motiv pentru care organismul menține masa musculară.

efectele secundare ale arzătorului de grăsime hd

Textul continuă după publicitate. Deja câștigul de grăsime în comun apare deoarece practicantul, pierderi de grăsime în masă plus față de oprirea dieta și formarea, adoptă obiceiuri proaste care favorizează acumularea de grăsimi.

f800gs pierdere în greutate

Ce se poate face cu adevărat Dacă sunteți interesat de acest subiect și ați venit aici, este foarte probabil că într-o oarecare măsură va trebui să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară. Vestea bună este că ambele probleme pot fi rezolvate cu o pregătire adecvată și o dietă.

Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă"

Vestea proastă este că fiecare problemă trebuie tratată într-un mod specific și în timp util. De ce?

  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Hipertrofie cu pierderi de grăsime. Cum sa transformi grasimea in masa musculara
  • Cum sa transformi grasimea in masa musculara - Pierderea în masă a grăsimilor
  • Pierderea de grăsimi în masă diferența dintre pierderea în greutate și pierderea de grăsime
  • Pierderea în greutate a driverului f1

Pur și simplu pune, mai multe grăsimi corporale, cu atât mai ușor este de a câștiga chiar mai mult grăsime. Pentru a câștiga masa musculară este necesar să consumați mai multe calorii decât corpul are nevoie, să susțină funcționarea corpului și să susțină hipertrofia musculară.

Blog - este necesar pentru a REDUCE CALORII să scapi de grăsime? Hai să aflăm

Acest lucru înseamnă că va trebui să mănânci mai mult decât obișnuitul de a crește, și de a face acest lucru în timp ce excesul de greutate este o idee rea. Puteți câștiga chiar și mușchi, dar nu va fi meritat atunci când este timpul să pierdeți, deoarece o mare parte din câștig poate fi pierdut. Câștigarea masei musculare necesită consumarea mai multor calorii decât necesită corpul, în timp ce pierderea de grăsime necesită altfel; a consuma mai puțin calorii.

Când consumăm mai puține calorii, corpul nostru este forțat să caute alte surse de energie pentru a se susține, practic făcând grăsimea folosită ca sursă de energie prin arderea grăsimii. Problema este că acest lucru, de asemenea, sabotaj procesul de hipertrofie, deoarece organismul nu va avea suficientă energie pentru a sprijini creșterea musculară, care este scenariul ideal pentru acest scop. Câștigarea mușchiului și pierderea de grăsime în același timp apar doar în situații extrem de specifice.

De exemplu: Oamenii care nu s-au antrenat niciodată în viață - atunci când o persoană care nu a dat niciodată stimuli organismului crește pentru a începe formarea, câștigurile inițiale vor apărea chiar și antrenamente greșite sau fără dietă.

Ce se poate face cu adevărat

În această situație, în primele câteva luni de antrenament, chiar capsule de slabit pareri puțin în scopul arderii grăsimilor, individul poate câștiga încă mușchi în același timp.

Oamenii care se întorc la antrenament după un timp au oprit - datorită memoriei musculare, este mult mai rapid să recuperați câștigurile pe care le-ați avut o zi și acest lucru poate să apară chiar dacă nu vă alimentați pentru a câștiga mase musculare.

Genetică favorabilă - unii norocoși au pur și simplu facilitatea de a câștiga musculare, indiferent de ceea ce fac.

Ce tratamente de remodelare corporală elimină grăsimea? Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Cum scapi de grasimea de pe burta? A doua problema este ca o cantitate innaceptabil de mare din greutatea pierduta provine din masa musculara.

În aceste cazuri rare, este posibil să se obțină masa musculară și să se piardă în același timp grăsimea. Consumul de droguri - Steroizii anabolizanți pot favoriza obținerea masei musculare și arderea grăsimilor în același timp.