Sfaturi de pierdere în greutate în tib e nabvi, Tehnologie nouă pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate și oasele achy

Dieta mediteraneană pentru osteoartrita Articulațiile dureroase și rigide din cauza osteoartritei vă pot împiedica activitățile zilnice.

slăbire samosas

Dar, înainte de a renunța la hobby-urile pe care le iubești, aruncă o privire la ceea ce mănânci pentru a vedea dacă dieta ta ar putea contribui la această problemă. Evitarea unora dintre cele mai proaste alimente pentru osteoartrita poate transforma durerea în câștig.

SEMNE ALE CANCERULUI LA COPII, ADOLESCENTI SI TINERI

Cum vă afectează dieta articulațiile Potrivit Fundației pentru artrită, osteoartrita sau OA se întâmplă atunci când cartilajul dintre oasele tale se descompune, determinând oasele să se frece unul împotriva celuilalt. Iar obezitatea este unul dintre cei mai mari factori de risc modificabili pentru OA.

Acest lucru se datorează faptului că, cu cât mai multă greutate, cu atât se stresează mai mult asupra articulațiilor, în special a celor din șolduri și genunchi. Dacă sunteți supraponderal sau obez, o dietă care promovează pierderea în greutate ar putea fi cea mai bună apărare împotriva OA, deoarece fiecare kilogram de greutate pierdută scade patru kilograme de presiune din articulațiile din partea inferioară a corpului, spune Arthritis Foundation.

Scăderea câtorva kilograme ar putea reduce, de asemenea, inflamația care contribuie la durerile articulare, potrivit unui studiu publicat în decembrie înRecenzii ale citokinelor și factorilor de creștere. Cercetătorii au descoperit că țesutul adipos secretă compuși care provoacă în mod direct inflamații în cartilaj.

sucuri pentru detoxifiere si slabire

Fundația pentru artrită adaugă că o dietă care duce la creșterea pierderea în greutate și oasele achy poate declanșa sau agrava artrita. Nivelurile ridicate de glucoză creează o inflamație suplimentară pierderea în greutate și oasele achy corpul tău și rigidizează cartilajul, făcându-l mai probabil să se descompună.

În schimb, ea încurajează să vă priviți dieta generală, deoarece dieta este cea care determină creșterea excesivă în greutate, care joacă cel mai mare rol în dezvoltarea OA și progresarea daunelor articulare.

Oase achy și pierderea în greutate

Când vine vorba de alimente de evitat pentru osteoartrita, Prest spune să limiteze aceste alimente, deoarece acestea se adaugă de obicei la excesul de calorii: Produse la cuptor sau deserturi. Cereale îndulcite. Carne roșie, cârnați, slănină sau hot dog. Cina ambalată și gustări.

Cel mai bun grătar interior pentru pierderea în greutate

Mâncăruri prăjite și mâncăruri rapide. Luarea unei permisiuni asupra alimentelor ultra-procesate orice aliment gata de consum care vine într-un pachet este un bun punct de plecare pentru oricine cu OA. Prest spune că acestea sunt deseori bogate în uleiuri rafinate, grăsimi saturate și zaharuri adăugate, care tind să favorizeze inflamația.

arzătorul de grăsime makan untuk kurus

În plus, un studiu publicat în mai înBritish Journal of NutritionDescoperit că consumul de alimente ultraprocesate favorizează, de asemenea, creșterea în greutate, posibil pentru că alimentele procesate sunt mai puțin umplute decât alimentele integrale, deci este ușor să mănânci mai mult decât ai nevoie.

Dieta mediteraneană pentru osteoartrita Fundația Arthritis spune că un model alimentar, cum ar fi dieta mediteraneană, este util pentru oricine cu OA, deoarece promovează o greutate mai sănătoasă și glicemia și este considerat antiinflamator.

Potrivit Școlii de Medicină Harvard, dieta mediteraneană include o abundență de alimente întregi, cum ar fi: Fructe.

mâncăruri sănătoase bune pentru a pierde în greutate

Boabe întregi, cum ar fi ovăzul, farro, quinoa și orezul brun. Leguminoase fasole, linte și mazăre uscată. Ulei de masline.

dr oz sfaturi de scădere în greutate 2021

În această dietă, alimente precum carnea roșie, dulciurile și deserturile sunt consumate rar. Un studiu publicat în august înNutriențiA constatat că printre aproape 9.

pierderea în greutate inexplicabilă a lui sjogren

De asemenea, cei care au avut OA și au urmat dieta mediteraneană au avut markeri de inflamație mai mici și mai puține leziuni ale cartilajului comparativ cu cei care nu au urmat dieta la fel de atent. Prest spune că dieta mediteraneană poate fi utilă pentru gestionarea simptomelor, iar aceste swapuri pot ajuta: Alegeți fructe proaspete în loc de dulciuri și deserturi.

Alegeți cereale integrale, cum ar fi ovăz, quinoa sau pâine integrală de grâu și cereale, în loc de boabe rafinate, făcute cu făină albă.

  • Arde grăsime peste 40 de ani
  • Pierdeți în greutate fără să numărați - Blog de nutriție XXL Dieta pentru scăderea în greutate prin calorii.

Respectați grăsimile sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline, în loc de uleiurile rafinate, cum ar fi soia sau uleiul de porumb. Harvard are, de asemenea, aceste sfaturi: Gustare pe nuci și măsline pentru grăsimi sănătoase. Adăugați o salată la fiecare masă.

Jeunesse Longevity TV - Episode 10 - Understanding Zen Bodi

Mănâncă pește de două până la trei ori pe săptămână.