Ce merită cu adevărat timpul, banii și efortul tău?

Pierderea în greutate bbc documentar

Valentin Vasile, specialist în nutriție pentru pierderea în greutate, interviul zilei

Are postul intermitent de post pentru pierderea in greutate? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Printre numeroasele strategii de reducere a greutății și de îmbătrânire - în urma unei diete cu conținut scăzut de carbohidrațieliminarea glutenului, obținerea unui exercițiu mai mare - există unul recomandat în mod constant de către cercetători: restricții calorice.

Când consumați mai puține calorii decât aveți nevoie pentru a vă menține greutatea corporală actuală, veți pierde în greutate.

Din 25 mai stiripesurse.

Marea provocare este cum să menținem deficitul de calorii suficient de lung pentru a vedea rezultate semnificative. O strategie relativ nouă, numită postul intermitent, poate oferi un mod ușor de manevrat pentru a mânca mai puțin, deoarece sunteți obligat să dietați doar o parte din timp.

Are postul intermitent de post pentru pierderea in greutate?

Fanii spun că este un plan pe care îl puteți păstra cu luni, chiar ani. Ce este postul intermitent?

nutri ninja posturi de pierdere în greutate

Intermitentul de repaus înseamnă restricționarea severă a consumului de alimente într-una, două sau mai multe zile ale săptămânii și mâncarea normală în restul timpului. Așa-numitele "zile rapide" nu sunt posturi totale; pierderea în greutate bbc documentar degrabă, luați în jur de un sfert din caloriile normale. Pentru femei, care reprezintă aproximativ de calorii, pentru bărbați, aproximativ de calorii.

Jurnalistul medical Michael Mosley investighează ceea ce știința a dovedit de fapt că funcționează pentru pierderea în greutate sună familiar. O mare parte din ceea ce au vorbit au fost deja prezentate în această carte despre slăbire, care este foarte bună. Este alături de acești doi tineri incredibil de frumoși

Este adesea menționată ca o dietă 5: 2, cu cinci zile normale și două zile post; alte versiuni sunt numite 4: 3, 6: 1, post alimentar alternativ ADF sau planul dietei "de fiecare zi". Un documentar BBCMănâncă, Rapid și Live mai mult, este adesea recunoscut pentru a aduce postul intermitent în mainstream, dar a fost cercetat mai mult decât pentru potențialul său beneficiu în reducerea cancerului de sân, a bolilor de inimă, a diabetului și a declinului cognitiv.

De fapt, restricția calorică pentru longevitate a fost studiată începând cu anii și este până acum singura metodă dovedită a îmbunătăți longevitatea, cel puțin la animalele de laborator.

modalitate sănătoasă de a arde grăsimea corporală

Ce spun cercetările? Mai multe studii visalus compararea pierderii în greutate sugerat că lucrările de repaus intermitent, precum și restricțiile calorice continue pentru pierderea în greutate, dar există încă puține dovezi privind eficacitatea pe termen lung a dietei.

DEBACĂ OBEZITATEA

Cercetătorii au observat că dietele eficiente sunt saturate, asigură necesitățile dvs. Deoarece postul intermitent nu necesită o revizuire totală a dietei dvs. Sunt totuși necesare studii pierderea în greutate bbc documentar termen lung, pentru a arăta siguranța și succesul postului intermitent.

Are dreptate să bea pe alte zile?

definiți subțire în jos

Poate că în mod surprinzător, acest lucru nu pare a fi cazul. În plus, mulți oameni au raportat că sentimentele lor de foame în zilele cu conținut scăzut de calorii au scăzut dramatic în timp.

Documentar pentru pierderea în greutate

Un fel mai mare de pierdere în greutate O altă constatare promițătoare este că postul intermitent pare să ducă la pierderea de mușchi mai puțin slabi în comparație cu dieta zilnică convențională.

Menținerea masei musculare slabe în timp ce dieta oferă un avantaj metabolic pentru menținerea pierderii în greutate, deoarece mușchii ard mai multă energie decât grăsimea chiar și în repaus.

Cu fiecare zi de antrenament aerobic si dans nostru va pierderea de grăsime distrezi. Gatiti dieta grupa 2 sânge Documentar despre pierderea în greutate Choco Lite — ciocolata pentru pierderea în greutate. Pret, comentarii, consecințele. În cazul în care pentru a cumpăra? Amazon și site-ul producatorului?

Reduce burta grasimilor? Umiditatea din abdomen, adică de grăsime viscerală, este anvelopa de rezervă care înconjoară organele interne, ducând la un risc mai mare de diabet și boli de inimă.

O revizuire din a constatat că atât dieta tradițională, cât și postul intermitent reduc cantități similare de grăsime de burtă. Cine nu ar încerca postul intermitent Intermitentul post nu este potrivit pentru: Copii sau adolescenți Femeile care sunt însărcinate sau alăptează Cei cu istoric de tulburări de alimentație NIH recomandă, de asemenea, ca adulții cu diabet sau boli de inimă să se consulte cu furnizorul lor de asistență medicală înainte de a încerca orice nou dietă.

Postul intermitent: Știința de a pleca fără.

alăptarea pierde în greutate după 3 luni

Seimon, RV. Efectele pe termen scurt și lung ale abordărilor dieta restrictivă continuă versus intermitentă asupra compoziției organismului și a profilului metabolic la femeile aflate în postmenopauză supraponderali și obezi: un studiu pilot. Are o dietă intermitentă pe post alimentar? Accesat la 2 ianuarie Nutr J.

Recenzii privind obezitatea Volumul 12, nr.

Healthy weight

Michelle N. Harvie, Mary Pegington, Mark P. Mattson și colab. Efectele restricționării intermitente sau continue a energiei asupra markerilor de pierdere în greutate și a riscului de îmbolnăvire a bolilor metabolice: un studiu randomizat la femeile tinere supraponderale ".

Int J Obes Londra.

lida daidaihua pierde in greutate