Rata de pierdere în greutate sigură pe lună, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Pierdere în greutate sigură săptămânal

Pierdere în greutate în siguranță săptămânal, Categorii populare

Avertizare În prezent, pe piață sunt inundate de alimente care susțin pierderea rapidă în greutate. Multe magazine vând alimente pentru a crea anorexie și a pierde în greutate, cum ar fi shake-uri, gustări și chiar pastile pentru slăbit. Mulți oameni găsesc modalități de a pierde în greutate, dar deseori uită că pierderea în greutate este bună doar pentru organism atunci când este făcută în siguranță și sănătos.

pierdere în greutate sigură săptămânal

Iată câteva sfaturi despre cum să pierzi în greutate în condiții de siguranță prin schimbări de stil de viață pe termen lung. Pași Metoda 1 din 5: Evaluați obiceiurile alimentare și stilul de viață Jurnalul de dietă pentru a vă urmări dieta. Când începeți o nouă dietă sau dietă, păstrați un jurnal cu dieta curentă și obiceiurile de viață, astfel încât să puteți vedea unde trebuie să vă schimbați.

Pagina principala Ce este pierderea în greutate sigură săptămânal. Trebuie doar să stabiliți anumite reguli și să vă deplasați treptat către obiectivul dvs. Gândiți-vă cum ați putea introduce mai multe legume în dieta dvs. Ghiciți exact meniul săptămânal doar pentru a-l cumpăra! Dacă ați gustat în fiecare zi până acum, treceți la mâncarea ceva dulce doar în fiecare zi și chiar dimineața și doar puțin, de ex.

Rețineți ce alimente și băuturi consumați și când le consumați. Cumpărați un jurnal alimentar sau descărcați-l pe telefon. Ar trebui să țineți evidența dietei cât mai mult posibil și să urmăriți atât ziua pierdere în greutate sigură săptămânal, cât și weekendurile, deoarece de obicei dietele din weekend vor fi ușor diferite de zilele din săptămână.

Păstrați o evidență detaliată a ceea ce mâncați.

Katie Souza - Pierdere in greutate supranatural - Patricia King

Rețineți numărul de mese pe care le consumați și ce probleme apar. De exemplu, ți-ai dori să mergi la un restaurant rapid pentru cină în loc să te duci acasă să gătești târziu la serviciu?

Cum să pierdem în greutate într-o săptămână

De asemenea, notați ce credeți că ați putea îmbunătăți sau mai multe opțiuni. De exemplu, alegeți cea mai hrănitoare opțiune pentru masă sau gustare? Mănânci o mulțime de alimente congelate, procesate sau preponderent de casă? Calculați dimensiunea de servire. Supraalimentarea și supraalimentarea chiar și alimentele sănătoase pot duce la exces de calorii și la creșterea în greutate.

Țineți evidența dimensiunilor porțiilor atât pentru masa principală, cât și pentru gustarea potrivită pentru dvs. Reducerea porțiilor poate fi o modalitate simplă de a reduce aportul zilnic de calorii și de a vă ajuta să vă reduceți greutatea treptat. Comparați dimensiunile de servire pe tot parcursul zilei pentru a vă găsi reperul. Multe magazine alimentare au porții disponibile pentru a le face mai ușor de utilizat. Cumpărați cupe pentru a măsura mâncarea pierdere în greutate sigură săptămânal cumpărați cântare pentru a măsura acuratețea porției.

Vă recomandăm să vă asigurați că adăugați porțiuni în jurnalul de alimente. Calculul caloriilor. Urmărirea caloriilor zilnice totale vă poate ajuta, de asemenea, să mâncați mai bine. Calculați numărul mediu de calorii consumate pe zi și, pe baza acestuia, numărați numărul de calorii de tăiat pentru a putea slăbi.

În timp ce reduceți și ardeți calorii suplimentare vă poate ajuta să slăbiți mai repede, pe termen lung poate avea efecte negative asupra sănătății și chiar poate avea efectul opus, determinându-vă să vă îngrășați.

Pierdere în greutate sigură

Deși pierderea în greutate și alimentația sănătoasă înseamnă reducerea aportului de calorii, asigurați-vă că obțineți suficiente calorii pentru corpul dumneavoastră și să fiți activi în fiecare zi. Arderea caloriilor suplimentare prin exerciții este o modalitate foarte utilă de a pierde în greutate, dar asigurați-vă că nu mâncați în exces atunci când faceți mișcare.

Nu vă stresați prea mult în numărarea caloriilor. Nu toate produsele sunt egale în calorii, iar aportul caloric al unui produs este de obicei indicat pe ambalajul alimentelor. Munca grea pentru a număra excesul de calorii crește, de asemenea, hormonul cortizol, care poate duce la pofte și creșterea în greutate. Păstrați un jurnal al poftelor dvs.

pierdere în greutate sigură săptămânal

Este important să fii conștient de ce emoții îți declanșează pofta de mâncare și cum îți afectează obiceiurile alimentare și stilul de viață. Rețineți relația dintre stările voastre și alimentele.

De exemplu, puteți observa că, atunci când sunteți stresant, aveți tendința de a prefera o gustare mai grasă și sărată. Încercați o autoevaluare de la 1 la 10 nivel a dispoziției dvs.

Pierderea în greutate sigură săptămânal

De asemenea, fii atent la momentele în care ți se pare cel mai greu să-ți controlezi poftele în timpul zilei sau al nopții. Aveți pofte în timp ce urmăriți filme? Sau în timp ce conduci?

pierdere în greutate sigură săptămânal

Cunoașterea punctelor slabe vă va ajuta să faceți un plan pentru cele mai potrivite obiceiuri alimentare. Alegeți un plan alimentar echilibrat.

Pierdere în greutate sigură în 3 săptămâni

Există o serie de diete care au fost denumite pierderea în greutate sigură și sănătoasă. Dieta este, de asemenea, utilă datorită planificării sale foarte detaliate, rețetelor și sprijinului de consiliere. Alegeți un plan de dietă care să nu se concentreze pe sărind peste mese sau pe post complet. Găsiți un program de slăbire care se concentrează pe reducerea dimensiunilor porțiilor, după o dietă echilibrată și încorporând activitate fizică regulată.

De exemplu, un program cu metode sigure de slăbire, cum ar fi: dieta bazată pe stilul mediteranean mediteranean ; dieta DASH excelentă pentru persoanele cu tensiune arterială crescută ; o dieta bogata in proteine, saraca in carbohidrati; sau o dietă care se concentrează pe mese echilibrate și dimensiuni de porții.

Consultați-vă medicul sau dieteticianul înregistrat.

Modalități de a slăbi în siguranță

Consultați-vă cu medicul sau dieteticianul înainte de a începe o dietă nouă. Medicul sau dieteticianul dvs. Discutați cu medicul dumneavoastră de îngrijire primară. Medicul dumneavoastră vă poate recomanda la dieteticianul local pentru a vă ajuta. Un dietetician este un expert care poate oferi sfaturi cu privire la o dietă mai eficientă pentru pierderea în greutate.