Cât ar trebui să mergi în fiecare zi pentru a începe să pierzi în greutate

Km pe zi pentru a pierde în greutate

10 km pe zi pierdere în greutate 10 pierdere în greutate

Fă mișcare în fiecare zi, iar corpul tău va fi în formă. Când vine vorba de pierderea în greutate, mulți oameni cred că exercițiile de intensitate ridicată sunt singura modalitate de a scăpa de câteva kilograme. Dar scăderea în greutate nu înseamnă activitățile pe care le faceți din când în când pentru a vă îmbunătăți sănătatea, ci este vorba de rutina zilnică.

De aceea, exercițiile precum mersul pe jos pot avea un impact important asupra greutății și sănătății fizice.

km pe zi pentru a pierde în greutate

Deoarece are un impact redus, mersul pe jos nu pune prea multă presiune asupra mușchilor și oaselor, făcându-l potrivit doar pentru oricine. Practicat regulat, mersul pe jos, pe distanțe lungi, poate îmbunătăți tonusul muscular și sporește sănătatea cardiovasculară.

10 km pe zi pierdere în greutate 10 pierdere în greutate - calivitadoviro.ro

Efectele sunt de-a dreptul miraculoase! Mergi pe jos ca să slăbești!

km pe zi pentru a pierde în greutate

Iată de câți pași ai nevoie Greutatea pe care o veți pierde prin mersul pe jos depinde de greutatea corporală și de ritmul de mers.

Cu cât corpul cântărește mai mult, cu km pe zi pentru a pierde în greutate veți consuma mai multe calorii.

Mergând km pe zi și fără a pierde în greutate wi

Pentru un adult de dimensiuni medii, mersul a 6 km într-o oră înseamnă aproximativ de calorii consumate. Deși puteți monitoriza pierderea în greutate de la distanță, este mult mai ușor să utilizați un pedometru în timp ce mergeți. Urmărind numărul de pași pe care îi faceți în fiecare zi, dispozitivul vă poate ajuta să ajustați antrenamentul pentru a vă atinge obiectivele de scădere în greutate.

km pe zi pentru a pierde în greutate

Pedometrele mai avansate și aplicațiile de scădere în greutate vă vor calcula chiar și consumul de calorii și veți afla câți pași ar trebui să faceți în fiecare zi.

Deși poate părea descurajant pentru a-ți îndeplini obiectivele zilnice, urmărirea numărului de pași vă va ajuta să vă concentrați pe obiectivul pe termen lung.

Cu cât mergi mai repede și mai mult, cu atât vei arde mai multe calorii. La tineri, descompunerea grăsimilor este mai rapidă, astfel încât generația mai în vârstă va avea nevoie de ceva mai mult timp pentru a merge, pentru a arde cât mai multe calorii ca și cei mai tineri. Cât ai nevoie pentru a merge pe zi Prima regulă a începătorului este că nu trebuie să parcurgi imediat mulți kilometri în prima zi de antrenament. Începeți de mici. În plus, trebuie să dezvolți un ritm de mers care să fie optim pentru vârsta, greutatea și alți factori menționați mai sus.

Acest lucru vă ajută și să înțelegeți costul consumului de mâncăruri bogate în calorii, care necesită multe eforturi fizice pentru a le arde. Motive pentru care ar fi mai bine să mergi, decât să alergi Mergi pe jos ca să slăbești!

Iată de câți pași ai nevoie — cum începi Plimbarea nu este un lucru foarte dificil de făcut, trebuie doar să faceți câteva ajustări în stilul dumneavoastră de viață.

km pe zi pentru a pierde în greutate

De exemplu, coborâți din autobuz cu stații înainte de destinație sau parcați mai departe de destinație. De asemenea, puteți folosi scările în locul liftului sau al scărilor rulante.

km pe zi pentru a pierde în greutate

Pentru a vă maximiza numărul de pași, începeți și încheiați ziua cu o plimbare. Din când în când ar fi bine să aveți în program și destinații noi cum ar fi alte parcuril sau cartiere din vecinătate. Ascultarea muzicii vă poate ajuta să vă energizați și să faceți exercițiile mult mai plăcute.

Pierdere în greutate pe kilometru

În lunile mai reci, îmbrăcați-vă și mergeți afară sau luați-vă acasă o bandă de alergare. Cea mai simplă dietă de slăbit — mersul pe jos Vă este greu singură, căutați un partener de plimbare și mișcare.

16 trucuri PENTRU A PIERDE mai RAPID ÎN GREUTATE

Postura corectă este păstrarea bărbiei în sus, privirea înainte, strângeți-vă și abdomenul pentru a vă menține spatele drept. Dacă nu ați fost activ timp de ceva vreme sau suferiți de o afecțiune gravă, consultați-vă medicul înainte de a vă apuca.

Noul exercițiu de rutină poate începe cu minute de mers pe jos, 3 zile pe săptămână. Creșteți treptat plimbarea cu până la de minute zilnic.

km pe zi pentru a pierde în greutate

Iată de câți pași ai nevoie — următorul nivel Pentru a mări dificultatea antrenamentului, accelerați ritmul și utilizați greutăți pe brațe și picioare pentru a crește rezistența. Puteți încerca, de asemenea, să faceți sprint sau să mergeți pe bicicletă.

Pentru controlul greutății pe termen lung este important să alternați regimul de exerciții fizic cu o dietă sănătoasă și o minte relaxată.