Pierderea de grăsime de pe șolduri

Grăsimea pierde șoldurile

Șoldurile și coapele unt cele mai uceptibile de a acumula exceul de grăime, în pecial la femei. Pierderea în greutate și pierderea grăsimii corporale vă ajută să ardeți grăsimea acumulată în șolduri și în alte zone.

Grăsimea pierde șoldurile

Dacă doriți să pierdeți grăsimea șoldului, combinați dieta cu forța și exercițiile cardiovasculare. Pași Metoda 1 din 2: Reduceți aportul de calorii pentru a reduce excesul de grăsime Păstrați un jurnal alimentar timp de o săptămână.

Consumați dieta obișnuită timp de o săptămână. Luarea notelor vă va oferi o bază pentru a face modificări în dieta dumneavoastră. Un jurnal alimentar vă va ajuta să vedeți ce ați mâncat și, de asemenea, să ofere informații, astfel încât să știți ce să schimbați pentru a pierde în greutate.

pierdere în greutate ulcere gura

Înregistrați porții, gustări, băuturi bogate în calorii sau alimente bogate în grăsimi pe care le consumați în mod normal. Marcați sau faceți o listă cu aceste alimente, astfel încât să vă puteți planifica cu ușurință dieta.

Continuați să păstrați un jurnal alimentar chiar și după ce ați început să slăbiți. Cercetările arată că persoanele care urmează un jurnal alimentar pot pierde în greutate cu succes pe termen lung.

Reduceți de calorii în dieta zilnică. Reducând dimensiunile porțiilor, vă veți forța corpul să transforme grăsimea stocată inclusiv grăsimea șoldului în energie. Pentru a pierde în greutate și a pierde șolduri și grăsimi suplimentare, trebuie să reduceți caloriile. Reducerea aportului de calorii te va ajuta să slăbești. Pierderea a de calorii pe zi vă va ajuta să pierdeți aproximativ 0, kg pe săptămână. Experții în nutriție spun că aceasta este o modalitate sigură și sănătoasă de a pierde în greutate.

Folosiți grăsimea pierde șoldurile jurnal alimentar pentru a ține evidența alimentelor de care să scăpați pentru a pierde de calorii. Elaborați dieta corectă.

Grăsimea pierde în jurul șoldurilor

Acest lucru vă va ajuta să controlați numărul de calorii din fiecare masă pe care o consumați și vă va ajuta să pierdeți în greutate. Pentru a dezvolta porțiunea corectă a dietei, utilizați o cantar de alimente sau un echipament de măsurare în bucătărie.

vitamix pierdere în greutate smoothie

Cel mai bine este să măsurați dimensiunea porției fiecărei mese, astfel încât să puteți controla bine cantitatea de alimente. Estimarea ochilor vă poate determina să mâncați în exces și să pierdeți controlul aportului de calorii.

Măsurați următoarele mărimi de servire: g sau aproximativ dimensiunea unui pachet de cărți alimente proteice, 30 g sau jumătate de cană de nuci, 1 cană de legume sau 2 căni de legume verzi și o jumătate de cană de fructe tocate sau 1 bucată de fruct.

ABDOMEN PLAT 💪 CUM SCAPI DE BURTA ACASA FARA NICIUN ECHIPAMENT

De asemenea, ar trebui doare să stea după pierderea în greutate mănânci aproximativ porții de cereale integrale pe zi. Alegeți alimente sărace în calorii. Un lucru pe care trebuie să-l țineți cont atunci când pierdeți în greutate este că, pe lângă controlul caloriilor și al mărimii porțiilor, alegeți alimente cu un conținut scăzut de calorii.

poopul plutitor înseamnă pierderea în greutate

Alegerea alimentelor cu conținut scăzut de calorii cu porțiile potrivite este cel mai bun mod de a slăbi. Boabele integrale sunt foarte hrănitoare, deoarece sunt bogate în fibre și alți nutrienți. Cu toate acestea, ar trebui să aveți grijă să alegeți produse care nu conțin condimente sau sosuri pentru a reduce caloriile. Majoritatea fructelor și legumelor sunt sărace în calorii.

ibs și cum să piardă în greutate

Cu toate acestea, dacă alegeți să cumpărați produse conservate sau congelate, asigurați-vă că le verificați. Nu alegeți tipul cu adaos de condimente, sosuri sau zahăr. Limitați băuturile cu calorii. De multe ori aceste băuturi sunt cauza creșterii caloriilor în dietă.

Pierd grăsime pe șoldurile mele. Evită zahărul

Prin urmare, dacă doriți să slăbiți, încetați să mai luați aceste produse. Multe băuturi răcoritoare sunt bogate în calorii. Limitarea sau oprirea acestor băuturi este cel mai bun mod de a vă ajuta să slăbiți. Limitați următoarele băuturi: băuturi carbogazoase obișnuite, lapte integral, sucuri și cocktailuri din fructe, băuturi alcoolice, ceaiuri sau cafele cu zahăr, băuturi sportive, băuturi energizante și lapte de ciocolată.

Deși există unele băuturi fără calorii, ar trebui să le limitați, deoarece conțin îndulcitori artificiali și alți aditivi.

12 moduri de a pierde excesul de grăsime de șold în mod natural acasă

Limitați băuturile, cum ar fi: băuturi carbogazoase, băuturi energizante și băuturi sportive pentru dietă. Alegeți băuturi sănătoase precum: apă, apă aromată, cafea decofeinizată și ceai. Ar trebui să beți cel puțin 8 pahare de apă pe zi sau până la 13 pahare în funcție de nevoile corpului. Reduceți gustările inutile. Gustările sunt, de asemenea, o amenințare la pierderea în greutate.

Dacă tot mănânci gustări pe tot parcursul zilei, planul tău de slăbire va eșua.

cea mai bună pierdere în greutate otc med

Nutriționiștii recomandă adesea limitarea caloriilor din gustări pe tot parcursul zilei. Dacă vrei să slăbești, mănâncă doar gustări cu de calorii pe masă. Este posibil să trebuiască să consumați gustări cel mult pe zi, în funcție de stilul de viață și de nivelul de activitate.

Exercițiul de intensitate ridicată HIIT este o combinație de activități cardio de intensitate mare și moderată, ajutând la arderea caloriilor și a grăsimilor.

Pierderea de grăsime de pe șolduri

Experții în fitness recomandă adesea HIIT dacă doriți să pierdeți grăsime. Deși nu este axat pe șolduri, acest exercițiu vă va ajuta în continuare să ardeți grăsimea corporală. Exercițiile HIIT sunt de obicei scurte și au o combinație de intensitate foarte mare cu intensitate medie. HIIT va fi mai eficient atunci când grăsimea pierde șoldurile combinat cu exerciții de antrenament cardio și alte forțe. Ar trebui să faci mișcare timp de cel puțin 30 de minute și 5 zile pe săptămână.

Grăsimea șoldului nu poate fi redusă fără un exercițiu complet de ardere a grăsimilor. Doar cu exerciții care ajută corpul subțire și antrenamentul de forță, nu veți putea pierde grăsime în zonele dorite.

actori pierderea dramatică în greutate pentru roluri

Ar trebui să încorporați mai multe exerciții cardio pentru a obține rezultatele dorite. Experții în sănătate recomandă de minute pe grăsimea pierde șoldurile pentru a face exerciții de intensitate moderată. Aceste exerciții includ mersul pe jos, ciclismul, înotul și dansul. Dacă doriți să pierdeți grăsimea de pe șolduri mai repede, planificați să vă exercitați zile pe săptămână și 1 oră sau de minute pe săptămână pe zi.

Incorporează exerciții cardio pentru a ajuta la tonifierea și subțierea coapselor.

Modalități de a pierde grăsimea șoldului

Activități precum joggingul, antrenamentul cu banda rulantă sau ciclismul sunt excelente pentru arderea caloriilor și întărirea picioarelor. Faceți Squats.

  • 5 lbs pierdere în greutate într o săptămână
  • Mod de a pierde grăsimea de șold Cum să scapi de grăsimea ”încăpățânată” de pe burtă și șolduri
  • Cum să mi ajuți beagle să piardă în greutate
  • Pierderea în greutate trebuie să știe
  • Cât de repede pot pierde grăsimea toracică
  • Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?
  • Arde grăsimea piciorului superior Cum să pierzi grăsimea de șold panavaida.
  • Metoda 2 din 2: Mutați-vă pentru a scăpa de grăsimea de pe șolduri Șoldurile și coapsele sunt locuri în care grăsimea este adesea depozitată, în special la femei.

Acesta este un exercițiu popular pentru șolduri, coapse și abdomen. Coapsele tale vor fi mai subțiri și mai ferme cu acest exercițiu. Începeți cu picioarele la distanță de șold. Puneți mâinile în fața pieptului. Puneți-vă accentul pe tocuri și coborâți-vă ca și cum ați fi pe un scaun.

Împingeți fundul înapoi și coborâți corpul până când coapsele sunt paralele cu solul. Opriți-vă când coapsele sunt paralele cu solul. Apoi ridicați grăsimea pierde șoldurile înapoi în poziția inițială. Repetați de 10 până la 20 de ori sau mai mult, după cum este necesar.