Forța de bază și programul de formare a greutății musculare

Forța de tren pentru pierderea în greutate

Cameră pentru pierderea în greutate TREN

Între timp, odată cu popularitatea crescândă a taberei de boot și a CrossFit, femeile care au făcut clic cu ridicarea se întreabă dacă mai au nevoie de cardio. Deși există beneficii pentru ambele tipuri de exerciții fizice, cea mai recentă știință sugerează că există un câștigător clar fat arzătoare quemador de grasa depinde doar de obiectivele pe care le aveți.

pierde grăsimea de 2 săptămâni o smootură de ardere a grăsimilor

Acest articol a apărut inițial în ediția din din Pentru mai multe detalii, abonați-vă și descărcați ediția digitală. Care este mai bine pentru pierderea in greutate?

  • Pierdere în greutate tornadă. Healthy weight
  • Lv pierderea în greutate
  • Gestionarea pierderii în greutate nhs
  • Știința Pentru Copii Cum se echilibrează antrenamentul cardio și de forță pentru pierderea în greutate Pierderea în greutate nu înseamnă doar regimul alimentar - trebuie, de asemenea, să vă mișcați corpul.
  • Răcește-te, întinde-te The Warmup Încălziți-vă cu zece minute de exerciții aerobice.
  • Pierdere în greutate tornadă.
  • Pierderea în greutate inexplicabilă a lui sjogren

Forță de antrenament. În timp ce ardeți doar până la 10 calorii per minut greutăți de ridicare, comparativ cu 12 pentru cardio, veți continua să vă ardeți calorii după ce ați pus jos acele gantere. Asta înseamnă că, dacă ardeți de calorii într-un circuit de putere de 20 de minute, veți arde de fapt de timp în care ați continuat ziua. Ce ar trebui să fac mai întâi? Indiferent de preferința dvs.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Pe de o parte, cardio-ul cu intensitate moderată face o încălzire excelentă, pregătindu-vă mușchii pentru formare de forță. Pe de altă parte, cardio face de asemenea o cooldown mare, ajutând la eliminarea lactatului care provoacă dureri care forța de tren pentru pierderea în greutate acumulează în mușchii dvs.

Singura excepție: dacă antrenezi un eveniment cum ar fi un triatlon sau 10K, vrei să rezolvi mai întâi acest tip de exercițiu, atunci când ești în stare proaspătă.

creșterea urinării și scăderii în greutate cum să pierdeți greutatea pe sprintec

Oferă o creștere mai mare a endorfinului? Sa demonstrat că schimbarea chimiei creierului este suficientă pentru a îmbunătăți starea de spirit, anxietatea și depresia. Și într-un nou studiu din revista Journal of Experimental Biology, voluntarii care au alergat pe un treadmill și-au mărit nivelurile de endocannabinoizi - marijuanalike produse chimice create în organism, care te fac să te simți bine și chiar să ai un efect ușor de ușurare a durerii.

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate.

Vă puteți bucura în continuare de o creștere a endorfinului de la antrenamentul de forță, dar va trebui să vă revizuiți ritmul cardiac. Faceți asta prin ridicarea greutăților grele sau prin mutarea rapidă între seturi și exerciții de rezistență, în loc să luați pauze lungi de odihnă. Trebuie să ridic greutățile grele sau ușoare?

pierde grăsimea de burtă rapid la domiciliu cromul pentru pierderea în greutate efecte secundare

Lumină greutăți - suficient de ușoară încât să puteți face 15 până la 20 repetări înainte ca seturile de oboseală să aibă tendința de a activa fibrele musculare lentă.

Greutăți grele - atât de grele, încât puteți deplasa doar 8 până la 10 repetări - activați un procent mai mare de persoane cu repulsie rapidă.

pierdere în greutate durerea toracică a oboselii pierderea corpului de greutate

Combinarea celor două stiluri de ridicare vă va oferi cele mai bune rezultate, spune Brad Schoenfeld, Ph. În mod ideal, ați face o zi ușoară de ridicare și una sau două zile grele într-o săptămână sau o amestecați într-o singură sesiune. Dacă am timp să fac doar una? Forța de tren, pentru un singur motiv simplu: "Este posibil să vă obțineți cardio-ul de la putere doar", spune Westcott.

rutina de zi cu zi să piardă în greutate cea mai eficientă modalitate de a arde grăsimea brațului

Dacă continuați să vă mișcați între seturi, fie prin introducerea unor mișcări plyometrice care vă lasă fără suflare gândiți-vă să sarățifie mergând direct de la un exercițiu la altul, veți întări inima și plămânii împreună cu ceilalți mușchi. Studiile arată că puteți obține rezultate mai bune - atât din punct de vedere aerobic, cât și din câștiguri de rezistență - de la trei circuite de tensiune de 20 de minute pe săptămână decât puteți de la 60 de minute de cardio la cinci zile pe săptămână.

cea mai eficientă modalitate de a arde grăsimea brațului greutatea chili pierde