Cum scapi de grăsimea și celulita de pe coapse și-ți subțiezi picioarele

Cum să pierzi grăsimea pe picioarele tale

Transformarea picioarelor necesită timp Dacă cumpărați ceva printr-un link de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision.

ce este bine să beți pentru a arde grăsime

Cum funcționează acest lucru. Pe măsură ce vara se apropie și începem să ne gândim cum vom arăta în pantaloni scurți, mulți vor căuta modalități de a-și tonifica picioarele. Deși nu există un tratament rapid la fața locului care să vă poată viza în mod specific picioarele, ceea ce puteți face este să dezvoltați o rutină care să scape de excesul total de grăsime corporală.

suplimente la scăderea în greutate la prețuri accesibile

Alegeți exerciții care vă ajută să vă tonificați mușchii picioarelor și veți arăta și vă veți simți mai sănătoși până la prima zi de plajă.

Cum se dezvoltă grăsimea picioarelor?

cel mai bun shake pentru pierderea în greutate 2021

În primul rând, este normal și sănătos să ai grăsime corporală. Acest lucru se datorează de obicei genelor tale. Grăsimea picioarelor poate fi alcătuită din diferite tipuri de celule adipoase: Grăsime subcutanata: cel mai frecvent la nivelul coapselor și situat chiar sub piele Grăsime intramusculară: grăsime dispersată în interiorul mușchiului, la fel ca marmorarea observată în carne Majoritatea grăsimii picioarelor este subcutanată, ceea ce prezintă mai puține probleme de sănătate pe termen lung.

reteta slabire amalia nastase

Citiți mai departe pentru trei moduri de a vă reduce grăsimea picioarelor și de a vă tonifica picioarele. Faceți exerciții aerobice Primul pas pentru arderea grăsimii corporale în ansamblu este exercițiul aerob.

Comentează Zona coapselor este una dintre cele mai problematice zone ale femeilor în ceea ce privește pierderea în greutate. Pentru a arde grasimea de pe coapse este foarte important să recurgi la o combinație între o rutină zilnică de exerciții fizice și o dietă corespunzătoare. De foarte multe ori însă, atunci când pierzi în greutate, ajungi să arzi grăsimea din mai multe zone ale corpului, nu doar cea a coapselor. Dacă vrei să reușești să subțiezi zona coapselor rapid, fără a-ți afecta celelalte zone ale corpului, citește în continuare care sunt cele mai eficiente metode pentru a face acest lucru.

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă 30 de minute de exerciții fizice cel puțin cinci zile pe săptămână. Fie că mergeți, înotați sau mergeți cu bicicleta, este important să alegeți un tip de exercițiu pe care îl puteți efectua la o intensitate moderată pentru a vă crește ritmul cardiac și pentru a maximiza arderea caloriilor.

Cum sa scapi de depozitele de grasime pe picioarele tale

Unul dintre cele mai bune exerciții aerobice pentru picioare este ciclismul. Intensitatea scăzută este utilă în special pentru începători și nu încordează va face viermii să vă facă să pierdeți în greutate. Ciclismul crește, de asemenea, rezistența musculară în: viței glutei muschi fesieri cvadriceps Dacă nu sunteți pregătit pentru un curs de ciclism, s-ar putea să luați în considerare posibilitatea de a investi în a dvs.

Greutățile și mașinile de vâslit sunt instrumente eficiente pentru exercițiile de întărire a picioarelor, dar puteți lucra la fel de eficient pe mușchii picioarelor fără niciun echipament special.

cum să pierzi grăsimea de burtă moale

Lunges sunt printre cele mai cuprinzătoare antrenamente pentru picioare, deoarece tonifică quads și hamstrings, în timp ce slăbesc și coapsele și fesele interioare. Urmați acești pași pentru o lovitură perfectă: Stai drept. Așezați-vă mâinile pe șolduri pentru un plus de echilibru, dacă este necesar.

Cum să ai talie mică și picioare subțiri

Puneți piciorul drept înainte, piciorul stâng înapoi și îndoiți piciorul drept spre genunchi, creând un unghi de 90 de grade. Pentru a preveni rănirea, asigurați-vă că genunchiul drept nu se extinde cum să pierzi grăsimea pe picioarele tale gleznă.

va face greutăți arde grăsime

Apăsați-vă greutatea în călcâi. Apăsați înapoi până la poziția dvs. Completați numărul dorit de repetări repetări și apoi schimbați picioarele.

Alte exerciții de întărire la domiciliu includ: creșterea vițelului genuflexiuni 3. Reduceți caloriile Exercițiul este cel mai eficient mod de a vă tonifica mușchii picioarelor, dar trebuie să luptați și cu celulele grase din interior spre exterior.

Reducerea aportului de calorii este primul pas pe care trebuie să-l faceți, deoarece corpul dumneavoastră va utiliza în mod natural excesul de grăsime ca sursă de energie următoare.

Cum pierzi grăsimea picioarelor?, Relația.

Gândiți-vă la caloriile pe care le consumați ca la un buget - încercați să rămâneți în sau sub bugetul dvs. Nu există o dietă magică pentru a scăpa de grăsimea picioarelor, dar urmărirea a ceea ce mănânci te poate ajuta. Înainte de a face modificări dietetice semnificative, trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră sau cu dieteticianul, mai ales dacă aveți afecțiuni medicale de bază.

Scris de Alina T Zona coapselor este una dintre cele mai problematice zone ale femeilor în ceea ce privește pierderea în greutate. Pentru a arde grasimea de pe coapse este foarte important să recurgi la o combinație între o rutină zilnică de exerciții fizice și o dietă corespunzătoare. De foarte multe ori însă, atunci când pierzi în greutate, ajungi să arzi grăsimea din mai multe zone ale corpului, nu doar cea a coapselor.

Transformarea picioarelor necesită timp Multe companii de dietă și moguli care fac exerciții fizice promit transformări rapide ale picioarelor cu programele lor.

Ca și în cazul păstrați toată greutatea pierde în greutate, obținerea picioarelor dorite necesită timp și consistență.

Exercitiul ajuta la pierderea grasimilor Când vă angajați să pierdeți în greutate, doriți să vedeți rezultatele muncii grele într-o perioadă relativ scurtă.

Răbdarea merge un drum lung spre construirea unei baze mai slabe și mai puternice pentru corpul tău.