Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza

Creșterea ratei de metabolizare arde grăsime. Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza

Curcuma Pot alimentele să ardă grăsimi?

  • Sfaturi esentiale pentru arderea grasimii si cresterea in greutate
  • Pierdere în greutate ndt
  • Totul despre metabolism: cum functioneaza si cum il poti optimiza
  • Accelerarea arderii grăsimilor — cum să faci să slăbeşti mai repede?
  • Pierdere în greutate metabolică omaha
  • 5 Modalități De A-ți îmbunătăți Metabolizarea și De A Arde Mai Multe Calorii - Sănătate
  • Metabolizarea poate arde grăsime, Care este secretul privind arderea grăsimilor? - Doza de Sănătate

Da, alimentele potrivite pot! Anumite alimente pot induce termogeneza și pot crește rata metabolică pentru a arde grăsimile în mod eficient și rapid. Și există, de asemenea, alte alimente care pot crește indirect rata metabolică prin suprimarea tuturor simptomelor asociate cu metabolismul lent.

Metabolizarea poate arde grăsime

Dar este crucial să știți când să consumați aceste alimente pentru arderea grăsimilor. În acest articol, am enumerat 30 de alimente pentru arderea grăsimilor și timpul pe care pierderea în greutate cashews trebui să-l luați - micul dejun, prânzul, cina, ora de culcare sau după antrenament. Deci, pregătiți-vă să le ardeți pe toți!

creșterea ratei de metabolizare arde grăsime cât de multă greutate să pierzi o săptămână

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru micul dejun 1. Ceai verde Imagine: Shutterstock Ceaiul verde este extrem de termogen datorită interacțiunii dintre polifenoli ai cofeinei și catechinei cu noradrenalina. La rândul său, aceasta stimulează termogeneza țesutului adipos maro 1. Ceaiul verde poate acționa și ca băutură detoxifiantă, deoarece este încărcat cu antioxidanți.

Ia o ceașcă de ceai verde dimineața pentru detoxifiere și topirea grăsimii. Nuci Nucile au un efect termogenic indirect. Sunt bogate în vitamine, minerale, fibre dietetice și grăsimi sănătoase. Acești nutrienți măresc sațietatea, reduc inflamația și ajută la detoxifiere, care menține celulele active și ajută la funcționarea normală 2. Când celulele își fac treaba bine, rata metabolică crește.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Luați la micul dejun migdale, nuci, fistic, nuci de macadamia sau pin, pentru a vă stimula metabolismul. Ouă Imagine: Shutterstock Ouăle sunt delicioase și sățioase.

Ouăle întregi sunt bogate în vitamine liposolubile, proteine, acizi grași esențiali și minerale.

creșterea ratei de metabolizare arde grăsime cele mai bune plante pentru greutatea pierde

Oamenii de știință de la Universitatea Saint Louis au descoperit că ouăle din micul dejun au indus și au accelerat pierderea în greutate a participanților, deoarece au contribuit la creșterea sațietății 3. Luați-vă la brânză, amestecate, fierte sau însorite la micul dejun pentru a vă menține durerile de foame la distanță. Kale Consumul de kale poate ajuta la prevenirea creșterii nivelului zahărului din sânge după masă 4. Nivelurile necontrolate de zahăr din sânge pot duce la rezistență la insulină, creștere în greutate și diabet de tip 2.

Prin urmare, faceți un smoothie de kale sau blanch kale și puneți-l în sandwich sau cu ouă pentru a stimula pierderea în greutate.

creșterea ratei de metabolizare arde grăsime tren enanthate arde grăsime

Var Imagine: Shutterstock Varul este bogat în vitamina C, fibre, minerale și alți fitonutrienți 5. Antioxidanții prezenți în tei ajută la eliminarea radicalilor nocivi de oxigen și, prin urmare, ajută celulele să funcționeze creșterea ratei de metabolizare arde grăsime, ceea ce menține toate procesele fiziologice funcționale. La rândul său, acest lucru ajută la metabolizarea corectă a alimentelor și la prevenirea depunerii de grăsimi.

creșterea ratei de metabolizare arde grăsime pierderea în greutate și sfaturile menopauzei

Semințe Chia Semințele de chia sunt extrem de eficiente în scăderea nivelului de glucoză din sânge și a nivelului seric de lipide. Sunt bogate în fibre dietetice și ajută la creșterea sațietății și previne absorbția grăsimilor 6. Semințele de chia cresc rata metabolică prin reducerea inflamației și creșterea sensibilității la insulină 7.

creșterea ratei de metabolizare arde grăsime sas multi slim

Adăugați chia în smoothie sau suc pentru micul dejun pentru a adăuga aromă și a vă stimula metabolismul. Cafea Imagine: Shutterstock La fel ca ceaiul verde, cafeaua mărește eficient efectul termic.

Studiile au constatat că cafeaua a dus la o creștere a ratei metabolice și a oxidării grăsimilor în rândul participanților 8. Aveți o ceașcă de cafea neagră fără zahăr sau îndulcitor artificial pentru a arde grăsimea.

Stimularea metabolismului Din Articole Ce este metabolismul? Rata metabolica este cantitatea de energie caloriile de care organismul are nevoie pentru a functiona in conditii optime. Metabolismul este un proces complex care se desfasoara la nivelul muschilor si organelor, vizeaza in mod direct viteza de actiune a intregului organism, iar rezultatul acestuia consta in ceea ce se numeste "arderea caloriilor".

Grapefruit Grapefruiturile conțin o cantitate substanțială de acid hidroxicitric HCA care împiedică conversia zaharurilor în grăsimi 9. Grapefruitele sunt, de asemenea, bogate în fibre dietetice care contribuie la creșterea sațietății.

Account Options

Dacă aveți o ceașcă de suc de grapefruit cu pulpă sau amestecați suc de grapefruit cu alte ingrediente pentru a pregăti un smoothie gustos, vă veți menține durerile foametei la distanță și, de asemenea, va ajuta la pierderea în greutate.

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru prânz 9. Broccoli Imagine: Shutterstock Broccoli este bogat în fibre dietetice, vitamine A, C, K și folat, minerale precum calciu, magneziu, fosfor și acizi grași omega-3 Broccoli ajută, de asemenea, la reducerea nivelului de colesterol rău colesterol LDL din sânge, iar antioxidanții ajută la eliminarea toxinelor.

Deoarece acumularea toxică împiedică funcționarea celulelor și încetinește metabolismul, consumul de broccoli poate ajuta la atenuarea acestei probleme.

Cum 'arde' corpul grasimea?

Aveți broccoli albit sau aburit cu o notă de sare, piper și ulei de măsline. De asemenea, puteți adăuga în ea câteva bucăți de piept de pui sau puteți adăuga alte legume colorate pentru a vă face prânzul mai plăcut și mai interesant.

Sparanghel Sparanghelul conține un flavonoid numit quercetin, care protejează împotriva creșterii în greutate. Sparanghelul îmbunătățește, de asemenea, reglarea genelor metabolismului și, prin urmare, ajută la reglarea nivelului trigliceridelor și colesterolului Pești Imagine: Shutterstock Peștii precum somonul, tonul, codul sunt bogate în acizi grași omega-3, care ajută creșterea ratei de metabolizare arde grăsime reducerea inflamației, cresc colesterolul bun colesterol HDL și scad nivelul trigliceridelor din ser Aceste modificări fiziologice ajută la reglarea corectă a genelor și a funcțiilor celulare, crescând astfel rata metabolică.

Aveți o porție medie de pește pentru prânz sau cină pentru a vă îmbunătăți metabolismul. Roșie Roșiile creșterea ratei de metabolizare arde grăsime licopen îmbunătățește sănătatea metabolică, reduce inflamația și reduce nivelul colesterolului Adăugați felii de roșii în salată, bărci de salată, curry de pui, salată de naut fiert sau beți suc de roșii pentru a vă ajuta să vă stimulați metabolismul și să pierdeți flaconul.

O foamete redusă ar însemna niveluri controlate ale glicemiei, care ar duce în cele din urmă la buna funcționare a celulelor, a enzimelor și a co-factorilor implicați în reacția metabolismului.

Puteți avea spanac în salate, burritos, paste din grâu, sandvișuri etc. Usturoiul Usturoiul induce termogeneza și ajută la controlul numărului de celule adipoase din organism Adăugați usturoi zdrobit, tăiat subțire sau întreg în supă, tocană, bulion, salată, curry etc.

Ardere si crestere

Cereale întregi Imagine: Shutterstock Cerealele integrale sunt bogate în grăsimi sănătoase, fibre dietetice și alți nutrienți. Oamenii de știință raportează că cerealele integrale contribuie la reducerea nivelului de glucoză din sânge și a procentului de grăsime corporală, prevenind astfel bolile metabolice 16 Luați la prânz cereale integrale, cum ar fi orezul brun, pâinea integrală, pastele din grâu integral, grâul spart, orezul negru, porumbul, quinoa etc. Chili Chili conține capsaicină, ceea ce induce un efect termogen, crescând astfel rata metabolică Includeți fulgi de chili, ardei iute în cuburi și praf de chili în supă, salată, curry sau paste pentru a vă condimenta prânzul și a reduce greutatea.

Iaurt Imagine: Shutterstock Iaurtul este încărcat cu bacterii intestinale bune care susțin digestia.

Persoanele care au un metabolism rapid sunt cele folosesc caloriile mult mai rapid decat acele persoane cu un metabolism mai lent. Un mod excelent prin care iti poti accelera metabolismul este prin miscare exercitii fizice. Ce este metabolismul? Concret, metabolismul este alcatuit din toate procesele prin care organismul foloseste energia.

Iaurtul ajută și la scăderea în greutate prin creșterea sațietății, promovarea pierderii de grăsime, scăderea răspunsului glicemic și creșterea sensibilității la insulină Puteți lua iaurt cu conținut scăzut de grăsimi după prânz sau îl puteți adăuga la salata crocantă ca înlocuitor pentru maioneză sau orice alt dressing cu conținut ridicat de grăsimi.

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru cină Ar trebui să consumați carne slabă, cum ar fi piept de pui, curcan măcinat și bucăți slabe de carne de porc pentru a reduce la minimum consumul de grăsime animală, ceea ce vă poate împiedica pierderea în greutate.

Ardere şi creştere

Aveți carne slabă braconată sau la grătar pentru a obține beneficiile maxime. Oamenii de știință au descoperit că consumul de fasole și linte poate crește sațietatea, reduce riscul de obezitate și reduce nivelul de glucoză postprandial Aceste proprietăți ale lintei și fasolei ajută organele, celulele și reacțiile enzimatice să aibă loc într-un ritm bun și să influențeze pozitiv rata metabolică. Puteți avea fasole fiartă, năut, fasole, fasole lima, gram de Bengal sau supă de linte cu legume și o porție mică de cereale integrale.

Scortisoara Imagine: Shutterstock Scorțișoara este un stimulent eficient al metabolismului. Ajută la creșterea sensibilității la insulină, la scăderea riscului de obezitate, la hipertensiune și ajută la reglarea tensiunii arteriale Adăugarea de scorțișoară la mâncarea dvs. Semințe de in Semințele de in sunt bogate în fibre dietetice și grăsimi sănătoase, care previn absorbția grăsimilor, reduc colesterolul rău, măresc volumul în scaun și vă menține durerile de foame Adăugați semințe de in măcinate la iaurt sau salată pentru a crește valoarea nutritivă a prânzului.

Cartof dulce Imagine: Shutterstock Cartofii dulci sunt încărcați cu vitaminele A și C, calciu magneziu, fosfor, potasiu, antioxidanți și alți fitonutrienți care suprimă diviziunea celulelor grase De asemenea, vă ajută să vă mențineți plin mai mult timp.

Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri. Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat? Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an. Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare.

Ghimbir Oamenii de știință au stabilit că consumul de ghimbir îmbunătățește termogeneza, menține durerile foametei la distanță și are efecte antiinflamatorii și antioxidante Ajută la scăderea expresiei genelor care induc sinteza acizilor grași, reduce digestia și absorbția carbohidraților și grăsimilor și crește sațietatea Luați o bucată de ciocolată neagră după prânz sau cină pentru a vă menține poftele la gust.

Kimchi Acest uimitor aliment fermentat coreean influențează pozitiv mulți factori legați de sindromul metabolic. Ajută la regularizarea tensiunii arteriale, scade nivelul de glucoză postprandial, reduce procentul de grăsime corporală și inflamația Puteți adăuga kimchi la sandviș sau salată pentru prânz. Alimente care ard grăsimi după antrenament Pepene verde Imagine: Shutterstock Pepenele verde este bogat în carbohidrați, fibre dietetice, vitamine, minerale și antioxidanți.